Γράφει ο Βασίλης Κασαπίδης
Απο το τεύχος 292 του PCMaster

DIGITAL DISTRIBUTION



Ο μικρός Βασιλάκης είναι απογοητευμένος. Ο παππούς του είναι κοντά, οπότε τρέχει στο πλάι του να πει τον καημό του. «Παππού, δεν αντέχω άλλο, το Assassin’s Creed 62 πήρε 3 ολόκληρα λεπτά να κατέβει στο μηχάνημά μου! Για όνομα, 98.5ΤΒ σε 3 λεπτά, πού ζούμε;!». Ο γηραιός Bilaros γελάει ολόψυχα, σηκώνει το εγγονάκι του και το βάζει στο βιονικό γόνατό του, αφού έχασε το αληθινό του κατά την εισβολή των cyborgs το 2033. «Αυτό δεν είναι τίποτα, μικρέ, όταν ήμουν στην ηλικία σου, έπρεπε να βγαίνω από το σπίτι μου για να αγοράζω games». Ο σοφός παππούς, με μία πρόταση, κέρδισε την προσοχή του κακομαθημένου πιτσιρικιού…

Απλά πράγματα. Ήθελες κάτι για την ηλεκτρονική συσκευή σου; Τότε θα έπρεπε να αγοράσεις ένα μέσο αποθήκευσης που περιείχε αυτό που ζητούσες ή να βάλεις έναν φίλο σου να στο αντιγράψει. Είτε χιόνιζε είτε έριχνε τα άντερα του έξω, εσύ έπρεπε να μετακινήσεις το φυσικό σου «είναι» από το σπίτι σου στην τοποθεσία πώλησης (ή στο σπίτι του πειρατή φίλου σου, ατακτούλη) και μετά ξανά πίσω. Μόλις καθάριζες τα μαλλιά σου από τα εναπομείναντα στοιχεία της φύσης, δοκίμαζες τη δισκέτα/κασέτα/floppy disk και εξοργισμένος ανακάλυπτες πως ο home computer/κονσόλα σου δεν το διάβαζε! Φτου και από την αρχή!

Με την επάνοδο του Internet και ένα κάρο άλλων τεχνολογιών όμως, το παραπάνω πρόβλημα έχει σχεδόν εξαλειφθεί. Το digital distribution έχει καθιερωθεί για τα καλά στις ζωές μας και η επιτυχία του έχει φέρει τρομερές αλλαγές τόσο στη βιομηχανία των video games όσο και στο music/movie industry. Φυσικά, εμείς θα επικεντρωθούμε στη διανομή των games και πώς αυτή ξεκίνησε. Για να το κάνουμε αυτό, θα πάμε πίσω στο χρόνο. Το πόσο πίσω θα πάμε θα σας εκπλήξει…

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum