Γράφει ο Μαρίλη Νίκολη
Απο το τεύχος 285 του PCMaster

Όλοι έχουμε κάνει πράγματα για τα οποία περηφανευόμαστε και κάποια άλλα που θα προτιμούσαμε να μην είχαμε κάνει ποτέ. Το ίδιο ισχύει και στη βιομηχανία των video games. Εταιρείες- κολοσσοί έχουν κυκλοφορήσει παιχνίδια με αστρονομικές πωλήσεις, παραμένοντας αναλλοίωτα στο χρόνο, και άλλα στα οποία οι κριτικές τους συνοδεύονταν από οπωρολαχανικά.

Mυστικό της επιτυχίας δεν υπάρχει, ούτε «η συνταγή του καλύτερου video game». Το timing και η καινοτομία είναι συνήθως τα δύο στοιχεία που κάνουν τη διαφορά. Την ώρα που διψασμένοι gamers χασμουριούνται περιμένοντας κάτι να ταράξει τα νερά τους, ξεπετάγεται ένα καλοδουλεμένο Assassin's Creed! Ή αντίστοιχα, εκεί όπου περιμέναμε ανυπόμονα μια δωδεκαετία το ανανεωμένο Diablo 3, ήρθε να μας ξενερώσει συνοδευόμενο από μία μόνιμη on-line σύνδεση γεμάτη προβλήματα και ένα auction house που κατέστρεψε την αξία του looting. Ας δούμε, λοιπόν, τις καλύτερες και τις χειρότερες στιγμές μερικών μεγάλων εταιρειών που προκάλεσαν τις ανάλογες αντιδράσεις...

Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum