Αρχή > PCM Reviews > Action > Bioshock Infinite
SPOILERS KAI 1999

Δυστυχώς, για να δικαιολογήσω τον ενθουσιασμό μου με το σενάριο, θα πρέπει να αποκαλύψω βασικές ανατροπές και εκπλήξεις του παιχνιδιού. Όπως πολύ εύκολα θα συνειδητοποιήσετε από την αρχή κιόλας, υπάρχουν τεράστια ερωτήματα και (φαινομενικά) σεναριακά κενά, που όμως δεν απαντάει κανείς. Και όμως, στο τέλος του παιχνιδιού, με έναν πολυσύνθετο και αριστουργηματικό τρόπο, όλα δένουν μεταξύ τους, σε όλα τα επίπεδα (αν και επιστρατεύονται κάθε είδους σεναριακά τεχνάσματα). Το έξοχο φινάλε βάζει, μάλιστα, τα «γυαλιά» στους προκατόχους Bioshock, που δεν είχαν φροντίσει για χορταστικούς, καθαρτικούς τερματισμούς (ήταν ίσως από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματά τους). 

Οι εξελίξεις και οι αποκαλύψεις που γίνονται μέσα στην τελευταία ώρα του παιχνιδιού (και ακόμα περισσότερο, στα τελευταία δέκα λεπτά του φινάλε) είναι τόσο ανατρεπτικές, που πλησιάζουν το αντίκτυπο που είχε αντίστοιχα το φινάλε της ταινίας «Έκτη αίσθηση». Παρακαλείστε, ακόμα και αν περάσουν μήνες, μη χαλάσετε την έκπληξη σε κόσμο που δεν έχει παίξει το παιχνίδι. Παρακαλείστε, επίσης, να παίξετε το παιχνίδι μία δεύτερη φορά (ίσως με το σκληροπυρηνικό «1999 Mode») για να εντοπίσετε λεπτομέρειες που θα εκτιμήσετε αληθινά. 

To BSI αγγίζει την τελειότητα, αλλά έχει μερικά πολύ μικρά μειονεκτήματα που ένα πλήρες review οφείλει να αναφέρει. Το σύστημα αποθήκευσης της εξέλιξης είναι μονοκόμματο: υπάρχει μία μόνο θέση για Autosave: υπάρχει ένα Save που γίνεται αυτόματα στην αρχή κάθε κεφαλαίου, ενώ δεν μπορείτε αποθηκεύσετε εσείς την εξέλιξη όπου θέλετε (με λίγο ψάξιμο στα αρχεία config μπορείτε να αλλάξετε ορισμένα πράγματα). Επίσης, το πλήκτρο «Ο» ανοίγει το μενού του χαρακτήρα (κάτι που δεν αναφέρθηκε πουθενά στο παιχνίδι, έπρεπε να ψάξω στο Ίντερνετ για να το βρω!), αλλά είναι ένα μενού μάλλον λίγο, με στριμωγμένα στοιχεία και μικρά παράθυρα, λίγο δύσκολο στην πλοήγηση. Ήθελα κάτι πιο χορταστικό – είναι μία λεπτομέρεια ίσως, αλλά, όταν με το καλό παίξετε το παιχνίδι, ανοίξτε το μενού του χαρακτήρα και θα με θυμηθείτε.

 

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
alexbeav
Αν και μεγαλος φαν των προηγουμενων Bioshock, το Infinite δυστηχως δεν με "τρελανε". Στον πυρηνα του εχει σταματησει να ειναι ο πνευματικος διαδοχος του System Shock που ηταν οι προκατοχοι του και εχει γινει ενα φανταχτερο corridor shooter. Ναι, το σεναριο, οι χαρακτηρες και καποιοες απο τις τοποθεσιες ειναι απιστευτα, αλλα το υπολοιπο παιχνιδι ειναι κατ'εμε μετριο.
01/07/2013 17:44
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
9292
%%
Ανάπτυξη:  2K Games
Έκδοση:  2K Games
Διάθεση:  CD-Media
Είδος:  Action
Παίκτες:  1
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Windows Vista Service Pack 2 32-bit, Intel Core 2 Duo 2,4GH...