Αρχή > PCM Reviews > Action > Bioshock Infinite
ΔΕΣΠΟΣΥΝΗ ΔΕΣΜΩΤΙΣ

H Elizabeth είναι ένα πανέμορφο και αθώο πλάσμα, που όχι μόνο μπορεί να φροντίζει τον εαυτό της και να σας ακολουθεί παντού χωρίς πρόβλημα, αλλά βοηθάει πολύ και στις μάχες. Σύντομα στο παιχνίδι (δεν το θεωρώ spoiler) μαθαίνετε ότι μπορεί να ανοίγει μικρά ρήγματα στο χωροχρόνο και να «φέρει» σε αυτή την διάσταση κάποια αντικείμενα από άλλη διάσταση για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Μετά από ένα σημείο, λοιπόν, θα βλέπετε γύρω σας γκρίζα αντικείμενα, τα οποία, με το πάτημα ενός πλήκτρου, η Elizabeth θα τραβήξει στο δικό μας κόσμο, για να τα χρησιμοποιήσετε – από πυρομαχικά, πυργίσκους, γάντζους για να κρεμαστείτε, τοίχους για κάλυψη κ.λπ. Εκτός αυτού, ανά διαστήματα μέσα στη μάχη θα σας ανακοινώνει ότι έχει βρει κάτι χρήσιμο (πυρομαχικά, salts για τα Vigors ή health potions), όπου με το πάτημα ενός πλήκτρου της φωνάζετε να σας το πετάξει. Η λειτουργικότητα και η δυναμική που προκύπτουν στις μάχες δεν έχουν προηγούμενο: χωρίς υπερβολή, η Elizabeth συνδυάζει τη σεναριακή αξία της με το χαρακτήρα σε τυχαίους διαλόγους και με πραγματική βοήθεια στις μάχες (άσε που ξεκλειδώνει και πόρτες, αν της δίνετε αντικλείδια). 

Και μετά έχουμε τα Skylines, μεταλλικές γραμμές γρήγορης μεταφοράς για τους κατοίκους της πόλης, όπου κολλάει ο μαγνητικός γάντζος που βρίσκετε στην αρχή του παιχνιδιού. Όσο κυλάτε πάνω σε μία Skyline, μπορείτε να επιβραδύνετε ή να επιταχύνετε, να αλλάξετε κατεύθυνση, να ρίξετε με ένα όπλο ή να πηδήξετε πάλι στο έδαφος. Οι προοπτικές στις μάχες που ξεκλειδώνονται (τουλάχιστον στις περιοχές όπου υπάρχουν τα Skylines), περιορίζονται μόνο από τη φαντασία και τη γρήγορη σκέψη πάνω στις μάχες, καθώς σε μία καλή αναμέτρηση όλα αυτά τα στοιχεία παντρεύονται με εκπληκτικό τρόπο. Μπορεί οι εχθροί στο BSI να μην είναι τρομακτικοί, οι σκηνές μάχης να φαίνονται στημένες, τα όπλα να μοιάζουν μέτρια, όμως η συνεισφορά της Elizabeth και των Skylines απογειώνει (ναι, το έκανα), τη δράση. 

 

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
alexbeav
Αν και μεγαλος φαν των προηγουμενων Bioshock, το Infinite δυστηχως δεν με "τρελανε". Στον πυρηνα του εχει σταματησει να ειναι ο πνευματικος διαδοχος του System Shock που ηταν οι προκατοχοι του και εχει γινει ενα φανταχτερο corridor shooter. Ναι, το σεναριο, οι χαρακτηρες και καποιοες απο τις τοποθεσιες ειναι απιστευτα, αλλα το υπολοιπο παιχνιδι ειναι κατ'εμε μετριο.
01/07/2013 17:44
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
9292
%%
Ανάπτυξη:  2K Games
Έκδοση:  2K Games
Διάθεση:  CD-Media
Είδος:  Action
Παίκτες:  1
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Windows Vista Service Pack 2 32-bit, Intel Core 2 Duo 2,4GH...