Ο πρώην πρόεδρος της THQ και συνιδρυτής της Naughty Dog, Jason Rubin, περιγράφει με γλαφυρότητα τις εμπειρίες που αποκόμισε από την επίσκεψή του στην Ουκρανία και τα γραφεία της 4Α Games, την εποχή που οι δύο εταιρείες συνεργάζονταν για την ανάπτυξη του τίτλου Metro: Last Light (το 2012). Οι άθλιες συνθήκες εργασίας, η έλλειψη θέρμανσης, οι συχνές διακοπές στην ηλεκτροδότηση και το εχθρικό περιβάλλον του Κιέβου, ήταν κατά τον Jason Rubin μια εμπειρία ζωής.

"Είχαμε το 10% του budget των ανταγωνιστών μας για να δημιουργήσουμε το Metro: Last Light. Το προσωπικό της 4Α Games καθόταν σε αναδιπλούμενες καρέκλες, ο ένας δίπλα στον άλλον και αντί για γραφεία χρησιμοποιούσε τραπεζάκια. Το σκηνικό έμοιαζε περισσότερο με μια ασφυκτικά γεμάτη τραπεζαρία σχολείου, παρά με στούντιο παραγωγής. Προσπαθήσαμε να αγοράσουμε καρέκλες γραφείου αλλά ο χώρος ήταν πολύ μικρός για τόσο ογκώδη έπιπλα. Επίσης, αναγκαστήκαμε να εισάγουμε λαθραία ορισμένα έπιπλα καθώς στην Ουκρανία δεν υπάρχουν καταστήματα λιανικής πώλησης. Για να το καταφέρουμε αυτό, ναυλώσαμε ένα φορτηγό από την Πολωνία και δωροδοκήσαμε τους τελωνιακούς στα σύνορα".   

Τα προβλήματα, όμως, δεν σταματούν εδώ για τον Jason Rubin ο οποίος συνεχίζει να εξιστορεί τα γεγονότα. "Το ρεύμα έπεφτε συνέχεια και μάς δημιουργούσε πολλά προβλήματα. Πέρα από το πολικό ψύχος που επικρατούσε στα γραφεία της εταιρείας, οι developers έφτασαν στο σημείο να εγκαταστήσουν δικές τους ηλεκτρογεννήτριες, ούτως ώστε να μπορούν να εργαστούν απρόσκοπτα".

Τέλος, ο Jason Rubin αναφέρθηκε και στην εχθρική (όπως την αποκάλεσε ο ίδιος) κουλτούρα που επικρατεί στην ουκρανική πρωτεύουσα, τονίζοντας πως: "Προβλήματα, όμως, είχαμε και εκτός γραφείου. Ένα απόγευμα που ο Dean Sharpe (developer της εταιρείας) επέστρεφε στο σπίτι του, ήρθε αντιμέτωπος με έναν Γεωργιανό και τη συμμορία του. Οι κακοποιοί απαίτησαν από τον Sharpe να φύγει από την περιοχή και να νοικιάσει αλλού σπίτι, δίνοντάς του μόλις μια ημέρα προθεσμία".

Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί πως το Metro: Last Light απέσπασε διθυραμβικές κριτικές από την παγκόσμια gaming κοινότητα, παρά τις όποιες αντιξοότητες είχαν να αντιμετωπίσουν οι δημιουργοί του. 

Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum