Γράφει ο Χρήστος Κουβόπουλος
Απο το τεύχος 281 του PCMaster

 

 Τον Σεπτέμβριο του 2011, μετά από τρία χρόνια «κρυφής» ανάπτυξης, οι Νεοζηλανδοί Grinding Gear Games, ανακοίνωσαν τη δική τους εκδοχή του ιδανικού action RPG όπως το είχαν ονειρευτεί, με τα στοιχεία που ένιωθαν πως έλειπαν από το είδος. Στις 12 Απριλίου του 2012, ξεκίνησε ένα πρόγραμμα τύπου crowd-sourcing, από σελίδα της GGG (όχι μέσω Kickstarter), με πακέτα υποστήριξης από 10 έως 1.000 δολαρίων. Μέσω αυτού του προγράμματος μέσα σε 8 μήνες είχαν μαζευτεί 2.2 εκατ. δολάρια, εμφανής απόδειξη ότι «κάτι» παίζει με αυτό το μικρό outsider. Στα τέλη του Ιανουαρίου 2013, το παιχνίδι μπήκε πλέον σε ανοικτή beta και καθένας πλέον μπορεί να επιβεβαιώσει ότι το Path of Exile αφήνει ανεξίτηλα το σημάδι του στην ιστορία των hack & slash RPGs. 

Μέσα σε ένα σάπιο καράβι ταξιδεύουν έξι ασυνήθιστοι χαρακτήρες. Προορισμός του καραβιού που διασχίζει το αγριεμένο πέλαγος είναι η Wreclast, η χώρα των εξόριστων και των φυλακισμένων. Εδώ είναι μαζεμένοι όλοι οι ανεπιθύμητοι της κοινωνίας: παρίες, κατάδικοι, παράσιτα, θύματα. Εδώ κάνουν τα πρώτα βήματά τους οι έξι απρόθυμοι ήρωες.

ΟΙ ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ (ΟΧΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ)

Ο Templar, ιερός πολεμιστής, εξορίστηκε από τους κοντόφθαλμους μοναχούς του τάγματός του. Ο Shadow, έπειτα από μία επιτυχημένη δολοφονία επί πληρωμή, θεωρήθηκε επικίνδυνος μάρτυρας από τους εργοδότες του, οι οποίοι τον νάρκωσαν και τον πέταξαν στο καράβι για τον αγύριστο. Ο Marauder, αλυσοδεμένος βάρβαρος, αιχμαλωτίστηκε και αποχωρίστηκε τη φυλή του παρά τη θέλησή του. Η Ranger δικάστηκε από τους λόρδους της Oriath και βρέθηκε ένοχη ως λαθροκυνηγός και κλέφτρα. Η φυλακή της θα είναι η Wreclast. Ο Duelist σκότωσε έναν ευγενή για να υπερασπιστεί την τιμή του όταν προσβλήθηκε και έτσι καταδικάστηκε σε εξορία. Η Witch είναι μάγισσα: της έκαψαν το σπίτι και αυτή τους πήρε τα παιδιά: αντί να τη σκοτώσουν, την έδιωξαν σε μία καταραμένη γη. 

Και μπορεί η επιτροπή υποδοχής να είναι οι άλλοι εξόριστοι του νησιού που έχουν δημιουργήσει τη δική τους κοινότητα, αλλά υπάρχουν και άλλοι, πιο επικίνδυνοι κάτοικοι...

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι το PoE θυμίζει αρκετά Diablo 2 και 3 και πραγματικά ακολουθεί εν πολλοίς τη συνταγή με τα κλασικά συστατικά: οι έξι ήρωες, με το που φτάνουν στο νησί, ξεχύνονται σε ένα καταιγιστικό hack & slash μέσα σε τρία κεφάλαια με waypoints, πόλεις με έμπορους και κάποια βασικά quests, τρία κεφάλαια δυσκολίας, bosses και τους απαραίτητους μηχανισμούς με τα στατιστικά, τα levels, τα abilities. Το παιχνίδι αποτελείται από τρία acts: όταν ολοκληρώσετε το τρίτο, αρχίζετε ξανά αυτόματα, αλλά σε αυξημένο επίπεδο δυσκολίας, όπου όλα είναι πιο «ανεβασμένα», από τα επίπεδα των τεράτων έως τα επίπεδα των αντικειμένων. Μετά το Normal υπάρχει το Cruel και μετά το Merciless (το Ruthless επίπεδο αφαιρέθηκε, τελικά). Στο Cruel όλα τα resistances σας πέφτουν κατά 20%, ενώ κάθε φορά που σκοτώνεστε, χάνετε το 7,5% του experience του επιπέδου (αν πέσει κάτω από το 0 όμως, δεν χάνετε επίπεδο). Στο Merciless, οι αντιστάσεις σας πέφτουν κατά 60% και η απώλεια σε ΧΡ φτάνει το 15% της μπάρας. Η απώλεια σε ΧΡ είναι παλιός «φίλος» μας που έχουμε καιρό να δούμε στα RPGs και σίγουρα δίνει έναν σκληροπυρηνικό τόνο στο PoE.

Το γενικότερο στήσιμο μοιάζει οικείο, υπάρχουν όμως μερικά πολύ ιδιαίτερα στοιχεία που κάνουν το PoE να ξεχωρίζει:

-Το μοντέλο οικονομίας 

-Το Crafting System

-Τα Skill Gems

-Το τεράστιο Passive Skill Tree

Τολμηρές αλλαγές στην κλασική συνταγή, που δίνουν στο PoE έναν πιο hardcore χαρακτήρα και που θα τις δούμε αναλυτικότατα στη συνέχεια…

 

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
Ανάπτυξη:  Grinding Gear Games
Έκδοση:  Grinding Gear Games
Διάθεση:  Not Available
Είδος:  RPG
Παίκτες:  1
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Pixel Shader 3.0, 2 GB RAM...