Το μικρό «διαμάντι» που τελικά όλοι αγάπησαν, ανακοίνωσε μέσω του Amir Rao (ιδρυτή της Supergiant Games), ότι πέρασε με επιτυχία τα εμπόδια της cross-platform απόδοσης και κυκλοφορίας, φτάνοντας τα 1.700.000 πωληθέντα κομμάτια (απίστευτο ρεκόρ για ένα indie RPG). 

Η διαδικασία μεταφοράς από τίτλο του XboX Live σε παιχνίδι για υπολογιστές και κινητά ήταν επεισοδιακά, όπως μετέφερε ο Rao: δεν υπήρχε ειδικό συνεργείο προγραμματιστών που είχαν αναλάβει το port, όπως θα γινόταν σε κάποια μεγάλη εταιρεία. Τα ίδια οκτώ (ναι, οκτώ) άτομα που απαρτίζουν το developer studio, έκατσαν και διεκπεραίωσαν το port! O Raο πάντως δεν σχολίασε αν σχεδιάζεται κάποιο sequel του δημοφιλούς παιχνιδιού…

Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum