Αρχή > PCM Reviews > Beat 'em Up > Street Fighter X Tekken
ON–LINE… BUGS

Το «διπλό» στα fighting games είναι η «καρδιά» του παιχνιδιού και επειδή συνήθως δεν είναι εύκολο να βρίσκετε συνεχώς ανθρώπινους συμπαίκτες που θα παίζουν μαζί σας στον ίδιο υπολογιστή, η λύση του on–line είναι η επικρατέστερη. Το SFIV διέθετε εξαιρετικό on–line σύστημα, το οποίο τις περισσότερες φορές λειτουργούσε απρόσκοπτα, ενώ είχε και πολύ καλό matchmaking, που εντόπιζε τους παίκτες με το μικρότερο lag για όσο το δυνατόν πιο ομαλή εμπειρία παιχνιδιού. Για κάποιον άγνωστο λόγο, το SFXT δεν υιοθετεί το ίδιο σύστημα με καταστροφικές συνέπειες.

Κατ’ αρχάς, υπάρχουν τρία modes παιχνιδιού: Ranked Match, Endless Battle και Scramble. Στο πρώτο το παιχνίδι ψάχνει για κάποιον συμπαίκτη για το κλασικό 1 VS 1 (με δύο χαρακτήρες ο καθένας εννοείται) και κερδίζετε ή χάνετε πόντους ανάλογα με την κατάληξη της μάχης, στο Endless Battle μαζεύονται πολλοί παίκτες σε ένα Lobby, με τους νικητές να συνεχίζουν στην επόμενη μάχη, και, τέλος, στο χαοτικό Scramble mode τέσσερις παίκτες ταυτόχρονα πολεμούν μεταξύ τους, με κάθε ομάδα να μοιράζεται κοινή μπάρα ενέργειας! Το θέμα είναι αν θα κατορθώσετε να παίξετε ικανοποιητικά κάποιο από αυτά τα modes, διότι, δυστυχώς, ο κώδικας υποφέρει από σοβαρά προβλήματα. Οι περισσότεροι αγώνες μαστίζονται από lagging και frame skipping, ακόμα κι αν παίζετε με συμπαίκτες που βρίσκονται στο ίδιο region με εσάς, γεγονός που καταστρέφει τελείως την ουσία του παιχνιδιού (ούτε θυμάμαι πόσες φορές έχασα ή κέρδισα όχι λόγω ικανοτήτων, αλλά εξαιτίας του lag). Ακόμα, συχνά-πυκνά, ο ήχος στις on–line μονομαχίες χάνεται και επανέρχεται, με αποτέλεσμα να μην είστε σίγουροι αν έχετε πετύχει κάποιο χτύπημα ή όχι, ενώ έχει παρατηρηθεί ότι αν παίζετε με joypad, δεν λειτουργούν σωστά οι διαγώνιες κινήσεις! 

Μιλάμε, δηλαδή, για σοβαρότατα λάθη, για τα οποία η Capcom είναι ενήμερη και έχει ήδη ανακοινώσει την κυκλοφορία ενός διορθωτικού patch. Ωστόσο, αν και έχει περάσει ένας ολόκληρος μήνας από την κυκλοφορία του στα PCs, κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει. Ίσως τη στιγμή που διαβάζετε αυτές τις γραμμές τελικά το patch να έχει κυκλοφορήσει. Πάντως, είναι κρίμα να χαραμίζεται έτσι το multiplayer κομμάτι του παιχνιδιού, γιατί όντως όταν κατορθώσετε και παίξετε κάποιον αγώνα χωρίς lag, το παιχνίδι είναι πολύ διασκεδαστικό και δείχνει ότι έχει γίνει προσεγμένη δουλειά σε όλους τους μηχανισμούς του – εκτός από έναν on–line κώδικα της προκοπής...

 

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
8383
%%
Ανάπτυξη:  Capcom
Έκδοση:  Capcom
Διάθεση:  CD-Media
Είδος:  Beat 'em Up
Παίκτες:  Not Available
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Intel Dual Core 1,8GHz ή AMD Athlon II X2, 1GB RAM, nVidia ...