Αρχή > PCM Reviews > Shooting > Call of Duty: Modern Warfare 3
ΩΡΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ

Η Activision κερδίζει κάθε χρόνο από το Call of Duty τόσα χρήματα, που θα έκαναν τον Σκρουτζ Μακ Ντακ να νιώθει σαν ταπεινός βιοπαλαιστής. Πρέπει, λοιπόν, να πάρει τη μεγάλη απόφαση και να επενδύσει κάποια από τα χρήματα αυτά στο ίδιο της το προϊόν, προτού αυτό αρχίσει να κουράζει ακόμα και τους πιο φανατικούς υποστηρικτές του. Τίποτα δεν κρατάει για πάντα και η ιστορία μάς έχει δείξει ότι η πιο συχνή αιτία για την κατάρρευση μίας αυτοκρατορίας είναι η οκνηρία που προκαλεί η αλαζονεία της εξουσίας. Ναι, το Call of Duty Modern Warfare 3 είναι διασκεδαστικό. Ναι, διαθέτει πλούσιο multiplayer περιεχόμενο που μπορεί άνετα να κρατήσει τον παίκτη μέχρι του χρόνου. Ναι, ως πακέτο δικαιολογεί απόλυτα την τιμή αγοράς του για τους νέους παίκτες, ωστόσο, τα παραπάνω ίσχυαν μέχρι κεραίας για όλα τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Το πραγματικά νέο περιεχόμενο θα μπορούσε άνετα να κυκλοφορήσει ως expansion ή ακόμα και ως DLC σε κομμάτια. Φυσικά είναι θέμα χρόνου μέχρι οι περισσότεροι παίκτες να μεταπηδήσουν στο νέο παιχνίδι, όχι όμως γιατί πραγματικά ενθουσιάστηκαν από το νέο περιεχόμενο, αλλά γιατί όλοι οι φίλοι τους θα περάσουν αυτόματα, σχεδόν μηχανικά στο Modern Warfare 3, περισσότερο από συνήθεια.

«Μα», θα ρωτήσει κάποιος, «το ίδιο πράγμα δεν κάνουν τόσες και τόσες εταιρίες; Γιατί ζητάτε αλλαγές από το Call of Duty και δεν κάνετε το ίδιο για τις ετήσιες κυκλοφορίες π.χ. του FIFA;». Η απάντηση είναι ότι, όταν μιλάμε για ένα παιχνίδι που προσπαθεί να εξομοιώσει ένα πραγματικό σπορ, τα περιθώρια για δραστικές αλλαγές είναι μικρά. Θα μπορούσε φυσικά η EA Sports να καινοτομήσει και να βάλει τους παίκτες να τρέχουν στο γήπεδο καβάλα σε γουρούνια, αλλά έχω την εντύπωση ότι οι φανατικοί ποδοσφαιρόφιλοι δεν θα το εκτιμούσαν ιδιαίτερα. Στο Call of Duty, αντίθετα, υπάρχουν τόσο πολλά περιθώρια βελτίωσης: Μεγαλύτερη single player campaign, καλύτερο AI, καινούρια graphics engine, πιο ανοικτές πίστες και μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων, multiplayer maps που θα ενθαρρύνουν τη συνεργασία μεταξύ των παικτών και δεκαπέντε άλλα πράγματα που θα έπρεπε να είχαν αρχίσει να βελτιώνονται εδώ και καιρό. Όταν μια εταιρεία έχει στα χέρια της τόσα κέρδη, έχει και την υποχρέωση να τα χρησιμοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο. Για τους gamers, ο τρόπος αυτός δεν είναι τα celebrity voiceovers ή οι τερατώδεις marketing campaigns, αλλά η ουσιαστική βελτίωση των μειονεκτημάτων της σειράς.

Το Call of Duty: Modern Warfare 3, λοιπόν, είναι αναμφίβολα ένα καλό παιχνίδι, με ποιοτικό multiplayer, αλλά ελάχιστες αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη κυκλοφορία. Όσοι ζητούν την ίδια ακριβώς εμπειρία με πέρυσι, απλώς με διαφορετικό σκηνικό και ορισμένες μικροαλλαγές, ας αγοράσουν άφοβα το παιχνίδι, αφού μπορούν να αισθάνονται σίγουροι ότι θα πάρουν ακριβώς αυτό που επιθυμούν. Οι υπόλοιποι, που θα ήθελαν να δουν κάτι διαφορετικό ώστε να πειστούν να αφήσουν πίσω τους τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, ας «καθίσουν στα αυγά τους», γιατί ούτε φέτος τους έκανε το χατίρι το δίδυμο Activision/Infinity Ward. Το Modern Warfare 3 κλείνει τα αυτιά του στους αντιφρονούντες και τραγουδά ανέμελα «Σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε». Πάλι. Σκεφθείτε σε ποια πλευρά ανήκετε και προχωρήστε ανάλογα. Πιστεύω πάντως ότι τα εκατομμύρια των Call of Duty players αξίζουν επιτέλους κάτι καλύτερο ως ανταμοιβή για την πολυετή στήριξή τους στη σειρά.

 

Performance Report Το τρέξαμε σε: Επεξεργαστή Core 2 Quad 6600 στα 2.4GHz, 4GB μνήμη, ATI Radeon HD4850 512ΜΒ κάρτα γραφικών, Windows 7 Home Premium, ανάλυση 1680x1050 Επιδόσεις:  Το Modern Warfare 3 έτρεξε πάρα πολύ καλά σε όλη τη διάρκεια του single player, αλλά και στα διάφορα multiplayer modes, κάτι που περιμέναμε, λόγω της αρκετά παλιάς μηχανής γραφικών του παιχνιδιού. Λίγη προσοχή χρειάζεται στη ρύθμιση των γραφικών, καθώς η σωστή επιλογή στο Graphics Quality για τη μέγιστη δυνατή ποιότητα είναι η Native και όχι η Extra. Κατά τα άλλα, το παιχνίδι διατήρησε ψηλά το framerate από την αρχή έως το τέλος. Δυστυχώς, η έλλειψη ranked dedicated servers είναι προφανής στο Multiplayer, με αποτέλεσμα την αρκετά συχνή εμφάνιση lag.

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
(gre)fox
Στο SP κάνανε πατάτα... Το λέει ξεκάθαρα στο MW2: So sgt,when do we invade russia? When the time is right corporal,when the time is right Αμερικανιά αλλά δεν με νοιάζει...Εγώ γούσταρα να δώ αντεπίθεση στην ρωσσία,και τι πέρνω?Έναν φλ!!!ρο ρώσο πρόεδρο που θέλει Ειρήνη....3 αποστολές με Marines σε πεδίο μάχης,οι άλλες όλο 3 άτομα κάνουν επίθεση σε ολόκληρο στρατό...@@
30/03/2012 20:50
mitilini6
αν και το sp ειχε μερικες πολυ ενδιαφερουσες στιγμες, μπορω να πω πως το να τελειωνεις ενα game απ το οποιο περιμενεις το καλυτερο δυνατο, σε 5 ωρες στο τελευταιο επιπεδο δυσκολιας, μονο αντιδρασεις κ απαξιωση μπορει να φερει. δεν εχω δοκιμασει τπ mp οποτε δε μπορω να σχολιασω σχετικα με αυτο.
24/11/2012 14:03
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
8181
%%
Ανάπτυξη:  Infinity Ward
Έκδοση:  Activision Blizzard
Διάθεση:  Dionic
Είδος:  Shooting
Παίκτες:  64
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Επεξεργαστής Intel Core 2 Duo E6600 ή AMD Pheno...