Αρχή > PCM Reviews > Shooting > Call of Duty: Modern Warfare 3
M-M-M-MULTI KILL!

Μεγάλο ποσοστό των αγοραστών του Call of Duty δεν ασχολείται καθόλου με το single player και πέφτει κατευθείαν με τα μούτρα στο multi – άντε μετά να πείσουμε την Infinity Ward για μεγαλύτερο single player όταν οι gamers δείχνουν άλλα πράγματα με τις πράξεις τους! Τέλος πάντων, φέτος έχουμε τη νέα προσθήκη του Survival Mode ως υποκατηγορία του ήδη γνωστού Spec Ops. Στο Survival οι παίκτες έρχονται αντιμέτωποι με συνεχή κύματα εχθρών και ο βασικός τους σκοπός είναι να επιζήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο, ξεκλειδώνοντας παράλληλα καινούριο εξοπλισμό. Εν τέλει, πάντως, είναι μοιραίο να υποκύψουν, αφού τα κύματα των εχθρών γίνονται όλο και πιο ισχυρά, μέχρι να σαρώσουν τους παίκτες με τη δύναμη των αριθμών. Το mode αυτό παρουσιάζει ενδιαφέρον για μερικές ώρες, κάποια στιγμή, ωστόσο, θα το βαρεθείτε, αφού το co–op του Spec Ops προσφέρει συγκεκριμένα objectives και είναι γενικά πιο ενδιαφέρον από άποψη gameplay. Ούτως ή άλλως, οι αποστολές Spec-Ops λειτουργούν συμπληρωματικά στο κυρίως πακέτο του multiplayer, με το οποίο άλλωστε ασχολείται η συντριπτική πλειοψηφία των οπαδών του Call of Duty.

Στο «κανονικό» multiplayer, λοιπόν, έχουμε ορισμένες μικρές, αλλά ενδιαφέρουσες αλλαγές προς την κατεύθυνση του καλύτερου balancing, αλλά και της ενίσχυσης του ρόλου των πιο αδύναμων παικτών στην τελική έκβαση της μάχης. Καταρχάς, οφείλουμε να αποδώσουμε τα του καίσαρος τω καίσαρι: οι 16 χάρτες που περιλαμβάνονται στο Modern Warfare 3 είναι περισσότεροι σε αριθμό από κάθε άλλη φορά και στην πλειοψηφία τους έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά, ώστε να δώσουν στο gameplay τον ταχύτατο ρυθμό που περιμένουμε από ένα COD match. Δυστυχώς, το lag παραμένει πρόβλημα σε αρκετές περιπτώσεις, ανάλογα φυσικά με την ποιότητα σύνδεσης του host, αφού οι private dedicated servers δεν είναι ranked (δεν κρατούν στοιχεία για την εξέλιξη του παίκτη και τα level-ups), οπότε δεν έχει κανένα νόημα να παίξετε σε αυτούς, εκτός και αν θέλετε απλώς να κάνετε προπόνηση. Μόνο η πλήρης παροχή ranked dedicated servers θα λύσει αυτό το πρόβλημα οριστικά και ελπίζουμε κάποια στιγμή να το πάρουν απόφαση οι developers.

Από τις νέες προσθήκες, η πιο ενδιαφέρουσα είναι η παροχή διαφορετικών Strike Packages αντί των απλών Kill Streaks. Το Assault Strike Package προσφέρει ισχυρές επιθετικές abilities στους παίκτες, που καταφέρνουν συνεχόμενα kills χωρίς να πεθάνουν, ενώ το Support Strike Package προορίζεται για όσους δεν μπορούν να συγκεντρώσουν πολλά συνεχόμενα kills, αφού ο μετρητής των kills δεν μηδενίζεται όταν ο παίκτης πεθάνει. Το αντάλλαγμα, όμως, είναι ότι τα abilities που θα κερδίσουν έχουν κατά βάση αμυντικό χαρακτήρα και δεν έχουν σε καμία περίπτωση την ισχύ των αντίστοιχων του Assault Package. Τέλος, το Specialist Package επιτρέπει στους παίκτες να επιλέξουν κάποιο perk για κάθε δεύτερο kill που καταφέρνουν. Επιπλέον, υπάρχει φέτος η δυνατότητα αναβάθμισης και specialization των όπλων με τη χρήση τους μέσω του συστήματος Weapon Level, συμπληρωματικά με τα Weapon Proficiencies. Διάφορα νέα perks έχουν προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα, ενώ, όσα θεωρήθηκαν ότι παρουσίαζαν προβλήματα στο balancing, αφαιρέθηκαν. Συν τοις άλλοις, έχουμε και δύο νέα game modes (Kill Confirmed και Team Defender), που παρουσιάζουν το δικό τους ενδιαφέρον. Το πρώτο ειδικότερα – στο οποίο οι παίκτες θα πρέπει να μαζεύουν τα dog-tags των εχθρών για να μετρήσει το kill – μοιάζει αρκετά δημοφιλές, αν κρίνουμε από τον αριθμό των διαθέσιμων servers online.

Τι άλλο να πούμε για το multiplayer… Είναι Call of Duty, παιδιά, τίποτε περισσότερο αλλά και τίποτε λιγότερο, με τη μόνη αλλαγή να είναι το αυτόματο ξεκλείδωμα των επιπλέον perks και αντικειμένων αντί για την αγορά τους, όπως γινόταν στο Black Ops. Οι developers έχουν βρει μα συνταγή που ικανοποιεί βαθύτατα εκατομμύρια παίκτες, οπότε οι όποιες αλλαγές γίνονται καθαρά για λόγους balancing και δεν αγγίζουν καθόλου το ρυθμό του παιχνιδιού, το στυλ των μαχών και τη βασική μορφολογία των επιπέδων, που ευνοούν τις κοντινές μονομαχίες. Μπορεί οι οπαδοί του Battlefield να θεωρούν τις πίστες του Call of Duty κλειστοφοβικές, αλλά ο περιορισμένος χώρος βοηθά ώστε να μην υπάρχουν κενά διαστήματα στη δράση και να περιορίζεται δραστικά το περιθώριο των snipers να… σπάσουν τα νεύρα των υπολοίπων με ατελείωτο camping. Με την ευκαιρία, απορώ πραγματικά πώς είναι δυνατόν να θεωρείται η σειρά των Call of Duty ως… casual από μερίδα παικτών! Για να γίνεις πραγματικά καλός στο multplayer του Call of Duty, απαιτείται μεγάλη αφοσίωση ώστε να μάθεις την πίστα, να ξεκλειδώσεις καλύτερο εξοπλισμό και να «χωνέψεις» τις ιδιαιτερότητες του παιχνιδιού. Οι αρχάριοι παίκτες θα πρέπει να… φιλήσουν πολλά βατράχια μέχρι να βρουν τον «πρίγκιπα» της σωστής τακτικής για κάθε πίστα. Συνοπτικά λοιπόν, το multiplayer παραμένει σταθερά στα γνωστά επίπεδα με ορισμένες μικρές αλλαγές, η χρησιμότητα των οποίων θα φανεί σε βάθος χρόνου.

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
(gre)fox
Στο SP κάνανε πατάτα... Το λέει ξεκάθαρα στο MW2: So sgt,when do we invade russia? When the time is right corporal,when the time is right Αμερικανιά αλλά δεν με νοιάζει...Εγώ γούσταρα να δώ αντεπίθεση στην ρωσσία,και τι πέρνω?Έναν φλ!!!ρο ρώσο πρόεδρο που θέλει Ειρήνη....3 αποστολές με Marines σε πεδίο μάχης,οι άλλες όλο 3 άτομα κάνουν επίθεση σε ολόκληρο στρατό...@@
30/03/2012 20:50
mitilini6
αν και το sp ειχε μερικες πολυ ενδιαφερουσες στιγμες, μπορω να πω πως το να τελειωνεις ενα game απ το οποιο περιμενεις το καλυτερο δυνατο, σε 5 ωρες στο τελευταιο επιπεδο δυσκολιας, μονο αντιδρασεις κ απαξιωση μπορει να φερει. δεν εχω δοκιμασει τπ mp οποτε δε μπορω να σχολιασω σχετικα με αυτο.
24/11/2012 14:03
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
8181
%%
Ανάπτυξη:  Infinity Ward
Έκδοση:  Activision Blizzard
Διάθεση:  Dionic
Είδος:  Shooting
Παίκτες:  64
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Επεξεργαστής Intel Core 2 Duo E6600 ή AMD Pheno...