Αρχή > PCM Reviews > Shooting > Call of Duty: Modern Warfare 3
ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΡΗΓΝΥΤΑΙ

Ξεκινάμε παραδοσιακά την αναφορά μας από το single player κομμάτι του Modern Warfare 3, στο οποίο, όπως μπορείτε να καταλάβετε από τον τίτλο της ενότητας, γίνεται της τρελής! Το σενάριο συνεχίζει την πλοκή του Modern Warfare 2, το οποίο μας άφησε με τους Ρώσους να εξαπολύουν επίθεση εναντίον… όλου του υπόλοιπου πλανήτη, και το δίδυμο Soap και Price να κυνηγά τον άνθρωπο που είναι υπεύθυνος για όλον αυτόν το χαμό, τον τρομοκράτη και υπερεθνικιστή Vladimir Makarov. Αν το Modern Warfare 3 είναι το πρώτο παιχνίδι της σειράς που παίζετε, τότε προτείνω μετ’ επιτάσεως να παίξετε πρώτα τα Modern Warfare 1 και 2 για να πιάσετε τα βασικά σημεία της πλοκής – το Modern Warfare 3 προϋποθέτει ότι γνωρίζετε ήδη τα βασικά και μπαίνει αμέσως στη δράση μετά από μία πολύ μικρή εισαγωγή, οπότε είναι πολύ εύκολο να χάσετε την μπάλα στην ούτως ή άλλως μπερδεμένη και χαοτική storyline. Η Infinity Ward δεν έκανε καμία προσπάθεια να βελτιώσει τις τεχνικές της στο storytelling, έτσι μένετε πάλι προσπαθώντας να καταλάβετε τι συμβαίνει από τα στοιχεία που παρουσιάζονται στις loading screens και από τους διαλόγους μέσα στις αποστολές, αν μπορέσετε φυσικά να τους ακούσετε όταν γύρω σας κυριαρχούν εκρήξεις, φασαρία, συντρίμμια, εχθροί κ.λπ.

Η single player campaign του Modern Warfare 3 μπορεί να περιγραφεί με τρεις λέξεις: Citius, Altius, Fortius. Τα πάντα εξελίσσονται πιο γρήγορα, τα set pieces είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια, ενώ και η δράση φαίνεται να έχει ενισχυθεί σε σημείο που υπάρχουν ελάχιστες «ήσυχες» στιγμές σε ολόκληρη την campaign. Η βασική πασίγνωστη πλέον φόρμουλα των Call of Duty ακολουθείται για άλλη μια φορά ευλαβικά, καθώς οι πίστες έχουν σχεδιαστεί γραμμικά και οι αποστολές για τις οποίες απαιτείται σχετικά αθόρυβη προσέγγιση, χρησιμεύουν κυρίως για να δίνουν ανάσα στους παίκτες μεταξύ των φοβερών και τρομερών πραγμάτων που συμβαίνουν στις υπόλοιπες. Οι πράξεις του Makarov έχουν φέρει ολόκληρο τον πλανήτη σε κατάσταση πλήρους Παγκοσμίου Πολέμου και η campaign μάς μεταφέρει ταχύτατα σε διάφορα «καυτά» σημεία, εναλλάσσοντας το σκηνικό της κάθε αποστολής και προσφέροντας αξιοσημείωτη ποικιλία σε επίπεδο γραφικών. Φυσικά, η Infinity Ward δεν παρέλειψε να προσθέσει τις αναμενόμενες πλέον «σοκαριστικές» σκηνές που χρησιμεύουν στο να επικοινωνήσουν πληρέστερα στον παίκτη τη φρίκη του πολέμου και, για να είμαστε ειλικρινείς, να βοηθήσουν το παιχνίδι να κερδίσει μερικά πρωτοσέλιδα σε πολιτικές εφημερίδες λόγω “controversy”. 

Είναι πραγματικά αδύνατο να μην εντυπωσιαστεί κάποιος από το θέαμα και το γρήγορο ρυθμό που προσφέρει η single player campaign, αλλά, κρίνοντας καθαρά τα επιμέρους στοιχεία του gameplay, βλέπουμε να ξεπροβάλλουν τα γνωστά (και χρονίζοντα) προβλήματα. Η ΑΙ αποδεικνύεται για άλλη μία φορά ανεπαρκής, καθώς ο προσεκτικός παίκτης θα διακρίνει εύκολα ότι όλοι οι στρατιώτες, εχθροί και συμπολεμιστές, ακολουθούν πολύ συγκεκριμένη πορεία κίνησης μέσα στην πίστα και δεν παρεκκλίνουν από αυτή με τίποτα. Οι αντίπαλοι στρατιώτες έρχονται κατά κύματα από συγκεκριμένα spawn points και δεν σταματούν μέχρι ο παίκτης να περάσει την αόρατη «γραμμή» που βάζει φρένο στο ατέρμονο spawing, ενώ οι συμπολεμιστές χρησιμεύουν περισσότερο ως… quest compass για να μη χάνεται ο παίκτης παρά ως βοήθεια εναντίον των εχθρών – οι οποίοι, περιέργως, φαίνεται να γνωρίζουν αυτό το γεγονός και σημαδεύουν συνεχώς εσάς. Τέλος, θα γκρινιάξουμε για άλλη μια φορά για τη μικρή διάρκεια της single player campaign, η οποία φέτος είναι ακόμα πιο μικρή (υπολογίστε γύρω στις 5-6 ώρες αναλόγως του επιπέδου δυσκολίας).

Πιστεύω ακράδαντα ότι το σύντομο single player δεν είναι θέμα έλλειψης χρόνου στο στάδιο του development, αλλά καθαρά θέμα επιλογής. Προφανώς η Infinity Ward φοβάται ότι σε ένα μεγαλύτερο single player δεν θα μπορούσε να διατηρήσει τον ίδιο φρενήρη ρυθμό, θεωρώ ωστόσο ότι η campaign θα αποδεικνυόταν τελικά πολύ πιο πλούσια αν είχε μεγαλύτερη διάρκεια και περισσότερη ποικιλία στο gameplay, ακόμα και αν ο ρυθμός έπεφτε λίγο. Αργά ή γρήγορα το κοινό θα συνηθίσει αυτό το στυλ και δεν θα εντυπωσιάζεται πλέον, οπότε η εταιρεία θα βρεθεί σε αδιέξοδο. Πάντως, το single player του Modern Warfare 3 λειτουργεί καλά ως ορεκτικό για το κυρίως πιάτο, το multiplayer. 

Γράψτε τα Σχόλια σας ...
(gre)fox
Στο SP κάνανε πατάτα... Το λέει ξεκάθαρα στο MW2: So sgt,when do we invade russia? When the time is right corporal,when the time is right Αμερικανιά αλλά δεν με νοιάζει...Εγώ γούσταρα να δώ αντεπίθεση στην ρωσσία,και τι πέρνω?Έναν φλ!!!ρο ρώσο πρόεδρο που θέλει Ειρήνη....3 αποστολές με Marines σε πεδίο μάχης,οι άλλες όλο 3 άτομα κάνουν επίθεση σε ολόκληρο στρατό...@@
30/03/2012 20:50
mitilini6
αν και το sp ειχε μερικες πολυ ενδιαφερουσες στιγμες, μπορω να πω πως το να τελειωνεις ενα game απ το οποιο περιμενεις το καλυτερο δυνατο, σε 5 ωρες στο τελευταιο επιπεδο δυσκολιας, μονο αντιδρασεις κ απαξιωση μπορει να φερει. δεν εχω δοκιμασει τπ mp οποτε δε μπορω να σχολιασω σχετικα με αυτο.
24/11/2012 14:03
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
8181
%%
Ανάπτυξη:  Infinity Ward
Έκδοση:  Activision Blizzard
Διάθεση:  Dionic
Είδος:  Shooting
Παίκτες:  64
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Επεξεργαστής Intel Core 2 Duo E6600 ή AMD Pheno...