Αρχή > PCM Reviews > Strategy > A game of thrones: Genesis
ΒΑΡΥΣ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΤΟΝ WESTEROS

Δυστυχώς, ενώ οι ιδέες είναι μπόλικες και φρέσκες, οι μηχανισμοί δείχνουν προβληματικοί. Η turn–based φύση των λειτουργιών του παιχνιδιού δεν προσαρμόζεται όπως θα έπρεπε σε ένα περιβάλλον πραγματικού χρόνου. Είναι τόσο πολλά αυτά που πρέπει να κάνετε και ταυτόχρονα να παρακολουθείτε στο χάρτη, που κρίνεται πρακτικά αδύνατο να ανταποκριθείτε. Η δυνατότητα για pause (χρησιμοποιώντας το space) δεν δείχνει να βελτιώνει την κατάσταση. Παρακολουθώντας, για παράδειγμα, την πορεία ενός δικού σας assassin προκειμένου να διατηρήσει το stealth του (καθώς όταν μπει σε εχθρική περιοχή, αυτό σιγά σιγά εξαφανίζεται), μία επανάσταση θα ξεσπάσει σε μία πόλη σας, μία αριστοκράτισσά σας θα δολοφονηθεί και γενικά θα συμβούν άπειρα γεγονότα που απλώς δεν θα προλαβαίνετε. Το interface, παρ’ όλο που προσπαθεί να σας δώσει τη δυνατότητα να κάνετε τα πάντα με δύο τρία κλικ, αποτυγχάνει οικτρά. Ιδιαίτερα σε μεγάλους χάρτες με 20–25 περιοχές μπορείτε να καταλάβετε το χαμό που επικρατεί.

Το tutorial προσπαθεί να σας μάθει τα βασικά και γενικά το καταφέρνει, αν και είναι αρκετά κουραστικό και χρονοβόρο. Η campaign που ακολουθεί και λογικά θα αποτελέσει το πρώτο βήμα σας στο παιχνίδι, αποτελεί ένα τεράστιο «αγκάθι» σε ένα βαρύ όνομα, όπως αυτό του «Game of Thrones». Μέσα από 20 αποστολές καλύπτει περί τα 1.000 χρόνια ιστορίας του Westeros, από το –750 μέχρι το 299. Ξεκινώντας από την αποίκιση της ηπείρου από τη βασίλισσα Nymeria και καταλήγοντας στις μάχες εναντίον των Wildings πέρα από το τείχος (The Wall), αποτελείται από μικρές ιστορίες που δεν δένουν μεταξύ τους. Πολύ απλά, στο τέλος κάθε αποστολής ένα ιστορικό κείμενο θα σας δώσει κάποια επιπλέον στοιχεία και αυτό ήταν όλο. Τα objectives πολλές φορές δεν είναι ξεκάθαρα. «Κατάκτησε το Summerhall»... έλα που όλα τα κάστρα στο χάρτη αναφέρονται ως «castle» ή «feudal home»! Αν, δηλαδή, έχεις διαβάσει τα βιβλία, έχεις εμβαθύνει σε αυτά και ξέρεις τους χάρτες απέξω και ανακατωτά, τότε θα ξέρεις ποιο είναι το Summerhall. Αν είσαι άτυχος, όπως ο γράφων, και έχεις απλώς παρακολουθήσει την τηλεοπτική σειρά, τότε ψάξε στο Google να βρεις τους χάρτες. Από τη δέκατη αποστολή και έπειτα το level design γίνεται ακόμη χειρότερο, με αποστολές στις οποίες θα αναλωθείτε σε στρατιωτική διαχείριση έτοιμων στρατευμάτων, με αποκορύφωμα την τελευταία αποστολή όπου όλος ο χάρτης είναι ένα χιονισμένο τοπίο με δέντρα και απλώς κάνετε κλικ και πολεμάτε χωρίς ίχνος στρατηγικής. Αν πάντως αποφασίσετε να φθάσετε μέχρι το τέλος, η campaign δεν θα σας πάρει περισσότερες από επτά με οκτώ ώρες στο normal επίπεδο δυσκολίας. Απευθύνεται αυστηρά και μόνο σε όσους έχουν εμβαθύνει στον κόσμο του Westeros μέσα από τα βιβλία.

Στο House vs House, που αποτελεί το skirmish mode του παιχνιδιού, τα πράγματα γίνονται πιο ενδιαφέροντα. Οι χάρτες αποτελούν πιστές αναπαραστάσεις των περιοχών του Westeros, με κάθε οίκο να ξεκινά εκεί όπου ορίζει η ιστορία. Κάθε οίκος μάλιστα έχει τα δικά του bonuses αλλά και τη δική του ειδική μονάδα. Οι Stark, για παράδειγμα, έχουν ισχυρότερους Commanders, οπότε είναι επιθυμητό να πάτε γρήγορα σε πόλεμο όταν τους ελέγχετε, ενώ οι Lannister πετυχαίνουν δωροδοκίες με μικρότερα ποσά. Πρότασή μου; Αφήστε την κακοσχεδιασμένη campaign και αφού παίξετε μία–δύο φορές το tutorial (διαβάσετε λίγο την encyclopedia, που περιλαμβάνει πληροφορίες για οτιδήποτε δεν καλύπτει το tutorial), ασχοληθείτε με το House vs House.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
5555
%%
Ανάπτυξη:  Cyanide Studios
Έκδοση:  THQ
Διάθεση:  CD-Media
Είδος:  Strategy
Παίκτες:  Not Available
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Windows XP/Vista/7, AMD/INTEL Dual Core 2.2GHZ, 1GB RAM (XP...