Αρχή > PCM Reviews > RPG > Fallout: New Vegas - Dead Money
ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ

Πρώτον: Ραδιόφωνα, ηχεία και πομποί σε όλη την πόλη εκπέμπουν σε μία συχνότητα που... προκαλεί το κολάρο σας και τα ζωσμένα εκρηκτικά! Οταν πλησιάσετε μία πηγή ραδιοκυμάτων, ακόμη κι αν δεν τη βλέπετε, ακούτε το κολάρο σας να προειδοποιεί με ένα «μπιπ» που γίνεται πιο συχνό όσο μένετε κοντά στην πηγή. Πρέπει να καταστρέψετε γρήγορα την πηγή, διαφορετικά το κολάρο θα ανατιναχτεί. Και επειδή το κολάρο είναι καλά στερεωμένο γύρω από το λαιμό σας, καταλαβαίνετε ότι δεν θέλετε να συμβεί κάτι τέτοιο. Παρεμπιπτόντως, μια που αναφέρουμε τα περί κολάρων, σημειώστε ότι αν ανατιναχθεί το κολάρο ενός από τους τέσσερις της ομάδας, ανατινάζονται και τα υπόλοιπα.



Δεύτερον: τα Holograms, οι φασματικοί φρουροί του καζίνο. Είναι εχθροί που απλώς δεν «σκοτώνονται». Θα πρέπει να βρείτε τον emitter, ένα κουτί το οποίο τα εκπέμπει, και να το εξουδετερώσετε. Μερικά καταστρέφονται, αλλά κάποια περιβάλλονται από ασπίδα και πρέπει να τα «κανονίσετε» διαφορετικά. Eπίσης, ένα Hologram δεν μπορεί να απομακρυνθεί από τον emitter του – κάτι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εις βάρος τους. Οπως και αν έχει, προστίθεται μία ομάδα εχθρών που δεν σκοτώνονται και απαιτούνται πλάγιες μεθόδους εξουδετεροποίησης, κάτι που δεν έχουμε δει ξανά στο Fallout.

Τρίτον: Το Cloud. Το κόκκινο αέριο αφαιρεί health και μάλιστα η παραμονή σε περιοχές όπου υπάρχει υψηλή συγκέντρωση του αερίου, οδηγεί σε θάνατο πολύ γρήγορα. Ακόμη και με Power Armor και Rebreathers δεν μπορείτε να αποφύγετε τη ζημιά ούτε να την ελαττώσετε. Επίσης, το Cloud δεν σας αφήνει να κάνετε Rest όπου θέλετε, παρά μόνο αν βρίσκεστε σε κλειστές περιοχές και σπίτια.

Τέταρτον: Οι Ghost People δεν σκοτώνονται. Αν τους νικήσετε στη μάχη, θα πέσουν αναίσθητοι, αλλά δεν τελειώνει εκεί η ιστορία. Θα πρέπει ή να τους εξαϋλώσετε ή να τους κάνετε κομματάκια ή να έχετε μαζί σας τον Dog που τους... τρώει. Αλλος ένας μπελάς στο κεφάλι σας, ιδίως αν αντιμετωπίζετε πολλούς ταυτόχρονα.

Πέμπτον: Ελάχιστα πυρομαχικά. Μην περιμένετε την αφθονία του New Vegas, υπάρχουν ελάχιστες προμήθειες και απαιτείται φειδώς στη χρήση τους. Τo Dead Money έχει το δικό του, απομονωμένο σύστημα οικονομίας: Δεν υπάρχουν bottlecaps, αλλά μάρκες του «Sierra Casino», τις οποίες χρησιμοποιείτε σε αυτόματες μηχανές, για να αγοράσετε αναλώσιμα. Το κακό είναι ότι οι αυτόματοι πωλητές έχουν κοινά αντικείμενα, όπως φαγητό, αλλά τα πιο χρήσιμα αντικείμενα (όπως Stimpaks ή συγκεκριμένες σφαίρες) ξεκλειδώνουν μόνο αν βρείτε τις αντίστοιχες συνταγές.

Εκτον: Από παγίδες πώς πάμε; Υπάρχουν. Αλήθεια, θα βρείτε άπειρα δόκανα, νάρκες και παγίδες κάθε λίγα βήματα, όχι όπως στο New Vegas, που μπορούσες να «διαισθανθείς» ότι σε περιμένουν δύο-τρεις μαζεμένες. Εδώ είναι πολλές, είναι σκόρπιες και με ύπουλο τρόπο ροκανίζουν την πολύτιμη health bar.

Mε όλα αυτά, το Dead Money καταφέρνει να προσφέρει μία πολύ διαφορετική εμπειρία από το gameplay του New Vegas, αφού οι νέοι μηχανισμοί ωθούν σε διαφορετικές προσεγγίσεις, θυμίζοντας έντονα τεχνοτροπία survival horror. Ο γρήγορος ρυθμός και η χαρά της εξερεύνησης δεν υπάρχουν πια, αλλά τη θέση τους έχει πάρει ένας πιο αργός, μεθοδικός, αγωνιώδης βηματισμός. Εν τέλει, το αν σας αρέσει το Dead Money είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το αν σας ιντριγκάρει αυτή η αλλαγή τεχνοτροπίας και ρυθμού.

Ο βασικός χαρακτήρας μου στο New Vegas είχε ένα sharpshooter build με ανεβασμένα crits και έμφαση σε Sneak και Guns για τη μάχη, με τα Unarmed και Melee εντελώς παραγκωνισμένα, κάτι που με δυσκόλεψε στη νέα τεχνοτροπία. Η έλλειψη πυρομαχικών, αλλά και οι ιδιαιτερότητες κάποιων εχθρών ευνοούν έναν χαρακτήρα με ανεβασμένο Unarmed/Melee, κάτι που πρέπει να λάβετε υπόψη. Επίσης, παρά τη θεωρητικά τετραμελή ομάδα, παραμένει ο περιορισμός του «ένας companion τη φορά». Πιστεύω ότι ήταν μία φοβερή ευκαιρία, μόνο για το περιβάλλον του Dead Money, να μπορούσαμε να έχουμε και τους τρεις companions μαζί μας, γιατί είναι πραγματικά οι πρωταγωνιστές του παιχνιδιού. H γκρίνια μου ολοκληρώνεται με την ανεκπλήρωτη επιθυμία για επιλογή Fast Travel μέσα στην πόλη, για λίγο πιο χορταστικά ή πρωτότυπα όπλα/δωράκια, ενώ θα ήθελα τα δρομάκια της Villa να μη μοιάζουν τόσο μεταξύ τους. Σημειώστε, τέλος, ότι το παιχνίδι παραμένει... πιστό στην παράδοση και σε διαφορετικά συστήματα μπορεί να παρουσιάσει ένα σωρό μικρο–bugs και κολλήματα.

Πέρα από το σενάριο με το καζίνο «Sierra Madre», το New Vegas τροποποιεί και το βασικό παιχνίδι με τις εξής προσθήκες: Πρώτο και βασικότερο, αυξάνει το όριο επιπέδων του χαρακτήρα σας στα 35 από τα 30. Επίσης, προσθέτει τα εξής Perks: Αnd Stay Back (δίνει knockback σε βολές με shotguns), In Shining Armor (+5DT σε energy weapons όταν φοράτε μεταλλική πανοπλία), Junk Rounds (φτιάχνετε αδύναμα πυρομαχικά με κονσέρβες και scrap metal), Light Touch (όταν φοράτε Light Armor, έχετε crit bonus και οι εχθροί crit penalty), Old World Gourmet (αντιστάσεις σε εθισμό, το αλκοόλ δίνει και health), Heavyweight (μισό βάρος σε αντικείμενα πάνω από 10 κιλά) και Hobbler (καλύτερες πιθανότητες για χτύπημα στα πόδια με το VATS). Προσωπικά, απογοητεύτηκα από αυτά τα perks. Υπάρχουν επίσης τέσσερα companion perks και πέντε perks που ξεκλειδώνουν με ενέργειές σας (δεν τα μαρτυρώ, για να μη χαλάσω την έκπληξη). Για τους «σπαστικούς» σαν εμένα, που θέλουν να τελειοποιούν το χαρακτήρα τους, να αναφέρουμε ότι το Dead Money προσθέτει νέα 13 skill books.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
7878
%%
Ανάπτυξη:  Bethesda
Έκδοση:  Bethesda
Διάθεση:  Steam
Είδος:  RPG
Παίκτες:  Not Available
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Επεξεργαστής Dual Core 2.0GHz, 2GB RAM, κάρτ...