JANE JENSEN ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ...

... κι έτσι από θέμα story, χαρακτήρων και υπόθεσης δε μπορούσαμε παρά να περιμένουμε κάτι δυνατό, δεμένο και πολύ ενδιαφέρον. Κι όντως, το Gray matter έχει όλα αυτά τα στοιχεία. Στην εισαγωγή παρακολουθούμε την Samantha Everett, η οποία οδηγεί τη μηχανή της με προορισμό το Λονδίνο και πιο συγκεκριμένα το Daedalus club, που εδράζεται εκεί. Το τελευταίο είναι το ιδιωτικό club της ελίτ των ταχυδακτυλουργών, μέλος της οποίας έχει σκοπό και στόχο να αποτελέσει και η Sam, έχοντας από μικρή ηλικία ασχοληθεί με αυτό. Ομως, στην πορεία παίρνει λάθος δρόμο και κατευθύνεται προς την Οξφόρδη. Τα ακόμη χειρότερα έρχονται όταν μένει από μηχανική βλάβη, έξω από την έπαυλη του νευροβιολόγου David Styles. Εκεί γίνεται μάρτυρας της επίθεσης μίας μυστήριας και άϋλης μορφής προς τη νέα του βοηθό, που έχει μόλις καταφθάσει για να αναλάβει καθήκοντα.



Η Sam, απελπισμένη και εντελώς απένταρη, αποφασίζει να πάρει τη θέση της και να προσποιηθεί τη βοηθό για να εξασφαλίσει τα χρήματα που θα της χρειαστούν για να συνεχίσει το ταξίδι της. Γρήγορα, όμως, θα αντιληφθεί ότι τα πράγματα δεν εξελίσσονται καθόλου ομαλά στο Dread Hill House, τη βίλα του δόκτορος Styles. Εχοντας αυτός χάσει, προ τριετίας, την αγαπημένη του σύζυγο του σε τροχαίο δυστύχημα, έχει υιοθετήσει μία πλήρως μοναχική, μονόχνοτη, ζωή και ζει με τις αναμνήσεις των ευτυχισμένων στιγμών που είχε βιώσει με την Laura, τη νεκρή πλέον γυναίκα του. Την ίδια στιγμή αρνείται πεισματικά να δεχτεί το θάνατό της και προσπαθεί με τη μορφή πειραμάτων που χρησιμοποιούν μέρος του εγκεφάλου των ανθρώπων, τις αισθήσεις όσο και τις αναμνήσεις, να αποκτήσει επαφή με αυτήν! Πεποίθησή του είναι ότι το πνεύμα της Laura εξακολουθεί να βρίσκεται στην έπαυλη και διάφορα περίεργα συμβάντα ενισχύουν την πίστη του σε αυτό.

Σίγουρα η ιστορία του “Gray matter” δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας. Ο τρόπος, όμως, που ξετυλίγεται και η επιδεξιότητα με την οποία εμπλέκονται στην πορεία σε αυτή οι υφιστάμενοι χαρακτήρες του παιχνιδιού, υπενθυμίζουν την ικανότητα και το ταλέντο της Jensen στον εν λόγω τομέα. Μια ιστορία που κρύβει μέσα της πολύ μυστήριο, ανατροπές και πλείστα στοιχεία μεταφυσικής δραστηριότητας.

ΓΡΑΦΙΚΑ-ΗΧΟΣ-ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ

Εν αρχή είναι ο ήχος. Γιατί; Απλούστατα διότι ο Holmes έχει δώσει κι εδώ τον καλύτερό του εαυτό κι έχει καταφέρει να κάνει το αποτέλεσμα της δουλειάς του να ξεχωρίζει στον τεχνικό τομέα του Gray matter. Αλλοτε λυρική, άλλοτε ατμοσφαιρική και μυστηριώδης, άλλοτε συγκινητική και πολύ συναισθηματική, η μουσική του Gray matter είναι ένα καθαρό αριστούργημα! Συμβάλλει τα μέγιστα στην καλλιέργεια ατμόσφαιρας μυστηρίου κι αγωνίας και καταφέρνει να στρώσει το χαλί στα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά, ώστε μαζί να συνθέσουν ένα άρτιο σύνολο. Το μουσικό όργανο που θα αναγνωρίσει το αυτί σας σαφώς στις περισσότερες στιγμές του παιχνιδιού είναι το πιάνο, με τα διάφορα κομμάτια να είναι έξοχα εκτελεσμένα. Το voice acting των χαρακτήρων είναι επίσης εξαιρετικό, με τέσσερις εξ’ αυτών να ξεχωρίζουν. Εκτός του David styles και της Samantha, σε πολύ υψηλά επίπεδα κινείται εκείνο του Mephistopheles και της Helena. Θα αναφερθούμε παρακάτω στους χαρακτήρες αυτούς, όσο και σε άλλους που συναντάμε στο παιχνίδι.

Το Gray matter είναι ένα καθαρόαιμο point and click adventure game, τρίτου προσώπου και δισδιάστατης απεικόνισης. Τα γραφικά του θα σας γοητεύσουν. Εχοντας δοθεί μεγάλη έμφαση και προσοχή στη λεπτομέρεια, η απεικόνιση κάθε μέρους και χώρου που θα επισκεφτούμε, γίνεται με υπέρμετρο ρεαλισμό. Τα χρώματα ποικίλουν, οι τοποθεσίες διαφέρουν ριζικά μεταξύ τους, όλα μαρτυρούν πληρότητα στην υλοποίησή τους και προσοχή κατά τον σχεδιασμό τους. Τα φύλλα των δέντρων κουνιούνται με το φύσημα του ανέμου, τα μουντά σύννεφα στον ουρανό επίσης δεν μένουν ακίνητα, η κάθε τοποθεσία έχει τη δική της, ξεχωριστή, αισθητική. Ενα απλό παράδειγμα της τρομερής λεπτομέρειας που κυριαρχεί στο παιχνίδι: Κατεβαίνοντας στο υπόγειο που είναι τα εργαστήρια, στην έπαυλη του David Styles, δίπλα και πάνω από τη σκάλα υφίσταται ένα μικροσκοπικός ιστός αράχνης, με αυτή να κινείται πάνω-κάτω! Μπορεί ο παίκτης να μην το παρατηρήσει ποτέ, αλλά αυτό είναι εκεί! Αξίζει να το δείτε και οι ίδιοι, για να καταλάβετε πώς και πόσο καλά υλοποιείται καμιά φορά αυτό που λέμε “η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά”. Τα ενδιάμεσα cutscenes έχουν μία ιδιόμορφη αισθητική , που θα θυμίσει πολύ Gabriel Knight-Sins of the fathers, σε όσους έχουν παίξει το τελευταίο. Δεν πρόκειται για videos, αλλά για εναλλαγή, πολύ καλοσχεδιασμένων, σκίτσων μεταξύ τους. Πολύ μεγάλη παραφωνία βέβαια σε αυτά, είναι η εμφάνιση του Styles, σε σχέση με την εικόνα του μέσα στο παιχνίδι. Στα sequences έχει μακριά μαλλιά και δείχνει νεότατος, in-game έχει κοντό μαλλί κι εμφάνιση σαφώς μεγαλύτερου άνδρα! Τι συνέβη και τι άλλαξε κατά τον σχεδιασμό του Gray matter, άγνωστο!
Στον τομέα του χειρισμού τα πράγματα είναι λιγάκι ασυνήθιστα. Το αριστερό κουμπί του mouse δεν χρησιμοποιείται καθόλου. Ολα γίνονται με το πάτημα του δεξιού κουμπιού. Τα αντικείμενα του inventory όταν επιλέγονται προς χρήση, μπαίνουν σε ένα παράθυρο δεξιά και ο κέρσορας δεν παίρνει τη μορφή τους, αλλά αυτή μίας παλάμης, αν ταιριάζουν στο σημείο όπου προτίθεται ο παίκτης να τα χρησιμοποιήσει. Αυτό συμβαίνει ακόμη κι όταν πάμε να συνδυάσουμε δύο αντικείμενα μεταξύ τους. Στην αρχή θα σας φανεί λίγο δύσκολη η εξοικείωση με τον χειρισμό, αλλά, μέσα κι από το tutorial του παιχνιδιού, αργά ή γρήγορα θα μπείτε στο πνεύμα του. Εχετε υπόψη σας τέλος ότι υπάρχουν μόνο 20 save slots διαθέσιμα, αριθμός μάλλον μικρός.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
7575
%%
Ανάπτυξη:  Wizardbox
Έκδοση:  dtp Entertainment
Διάθεση:  Enarxis Dynamic Media
Είδος:  Adventure
Παίκτες:  Not Available
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Επεξεργαστής Intel Pentium IV 1.4 GHz ή αντ...