Πού είναι το βάθος, οέο;

Ο μηχανισμοί του gameplay λειτουργούν , όπως προανέφερα, πολύ καλά, έστω και αν κατά βάθος είναι απλοί, και εγγυημένα θα εθιστείτε. Οπως σε όλα τα casual games της Popcap, θα δυσκολευτείτε να το παρατήσετε και συνεχώς θα μονολογείτε «Μία μάχη ακόμα…». Ως εδώ, μοιάζει επικίνδυνα με το Puzzle Quest. Εντούτοις, υπάρχουν αρκετά στοιχεία που το διαφοροποιούν, όχι όμως προς το καλύτερο.

Κατ’ αρχάς, από ένα σημείο και μετά καταντά υπερβολικά μονότονο, καθώς σε όλο το παιχνίδι θα ακολουθείτε την ίδια τακτική, θα κάνετε τα ίδια πράγματα, με ελάχιστες τροποποιήσεις. Πού οφείλεται αυτό; Στο ότι το Gyromancer δεν εκμεταλλεύεται πλήρως τα RPG στοιχεία του. Ας πάρουμε το Puzzle Quest. Γιατί πέτυχε, μολονότι βασιζόταν σε μία ακόμα πιο απλή συνταγή; Επειδή κατόρθωσε να συνδυάσει ένα πετυχημένο casual game με υποτυπώδη RPG χαρακτηριστικά, που εντούτοις πρόσφεραν το απαιτούμενο βάθος στο χρόνο. Μπορούσαμε να μάθουμε νέες abilities μέσα από το leveling, είχαμε τη δυνατότητα να εξοπλιστούμε καλύτερα αγοράζοντας items και weapons, είχαμε και τη φαινομενική ελευθερία να επιλέξουμε quests, να κάνουμε grinding, να κινηθούμε σε έναν ανοιχτό κόσμο. Προσθέστε και τους ποικίλους τύπους εχθρών, τους συντρόφους που βρίσκαμε, τις διαφορετικές προσεγγίσεις που μπορούσαμε να ακολουθήσουμε, και έχουμε ως αποτέλεσμα ένα παιχνίδι πλήρες, ανοιχτό και πλούσιο. Που δεν κουράζει, λόγω ακριβώς της ποικιλομορφίας και του βάθους του, στοιχεία που ωθούσαν τον παίκτη να συνεχίσει και παρακάτω.

Δυστυχώς, στο Gyromancer, τα όποια RPG στοιχεία περιορίζονται στο setting, και στο leveling των τεράτων μας. Και επειδή δεν έχει το απαραίτητο βάθος, την πληρώνει στην τελική και το ίδιο το gameplay. Από τη στιγμή που λείπει η ποικιλία, οι μάχες καταντούν ανιαρές και επαναλαμβανόμενες. Το μόνο πράγμα που θα αλλάζει είναι η δυσκολία, ή μάλλον τα hit points των αντιπάλων, με ελάχιστες εκπλήξεις στην πορεία. Ξεχάστε spells, buffs, πολύπλοκες στρατηγικές και προετοιμασίες πριν από τη μάχη. Απλοποιημένα πράγματα, που ναι μεν έχουν τη χάρη τους, αλλά όχι και για πολύ.

Puzzle Quest light, με μία μόλις θερμίδα

Εν κατακλείδι, το Gyromancer είναι ένας τίτλος ιδανικός για να «σκοτώσετε» την ώρα σας: Γρήγορο, ελαφρύ, ενίοτε διασκεδαστικό, κατάλληλο για σύντομες και «γεμάτες» gaming sessions. Εχει όμορφο περιτύλιγμα, με άψογο artwork και μεθυστικά χρώματα για να χαλαρώσετε, όπως αρμόζει σε ένα casual game. Κάτω, όμως, από την επιφάνεια, μην περιμένετε να βρείτε κάποιο θησαυρό. Η πρώτη απόπειρα συνεργασίας των δύο εταιρειών είναι -εντέλει- ενδιαφέρουσα, αλλά προσωπικά περίμενα κάτι πολύ καλύτερο. Στο μέλλον, ίσως.

Καλώς ή κακώς, αναπόφευκτα συγκρίνεται με το Puzzle Quest. Στη σύγκριση αυτή, το Gyromancer ηττάται με τα χέρια κατεβασμένα. Αν ψάχνετε κάτι αντίστοιχο ή εφάμιλλο του Puzzle Quest, εδώ δεν θα το βρείτε. Από την άλλη, αν ζητάτε μία εναλλακτική πρόταση, εξαιρετικά προσεγμένη, πιο απλή και φιλική προς τον παίκτη, χωρίς όμως να έχετε ιδιαίτερες απαιτήσεις σε άλλους τομείς, ρίξτε μία ματιά στο Gyromancer. Σημειώνουμε ότι το Gyromancer είναι διαθέσιμο μονάχα σε ψηφιακή μορφή, μέσω Steam.

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
shadowdancer
Αν necromancer είναι αυτός που ελέγχει τους νεκρούς, τότε Gyromancer τι είναι? Ο άρχοντας του γύρου? :P
06/10/2010 16:52
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
6969
%%
Ανάπτυξη:  Square Enix
Έκδοση:  Square Enix
Διάθεση:  Online
Είδος:  RPG
Παίκτες:  1
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Επεξεργαστής στα 2,4GHz, RAM 512MB, κάρτ...