Αρχή > PCM Reviews > Action > Mass Effect 2
Angel Or Demon

Οπως και στο πρώτο παιχνίδι, έτσι και εδώ το «ζουμί» βρίσκεται στο interaction με τους υπόλοιπους χαρακτήρες και στον τρόπο που ξετυλίγεται το σενάριο μέσω των αποστολών που αναλαμβάνετε. Ιδίως στο θέμα των διαλόγων, έχει γίνει καταπληκτική δουλειά, καθώς οι επιλογές σε κάθε συνομιλία είναι πραγματικά πολλές και δίνουν απίστευτο βάθος στο story του παιχνιδιού. Κάθε χαρακτήρας, σημαντικός για το σενάριο ή όχι, έχει μία ιστορία να πει και ανάλογα με τον τρόπο που τον αντιμετωπίζετε, αποκαλύπτονται περισσότερες πτυχές του χαρακτήρα του.

Ο τρόπος συμπεριφοράς και αποφάσεις που παίρνετε, σε κάθε περίπτωση έχουν τεράστια σημασία, καθώς ανάλογα με το αν φέρεστε καλά ή άσχημα, παίρνετε τους αντίστοιχους Paragon ή Renegade πόντους. Οσο ανεβαίνετε στο ένα ή στο άλλο επίπεδο, ανοίγουν επιπλέον επιλογές στους διαλόγους, κάτι που μπορεί να επηρεάσει τη μετέπειτα εξέλιξη του σεναρίου. Αν μάλιστα έχετε μεταφέρει κάποιο save από το προηγούμενο Mass Effect, διατηρούνται κάποιοι Paragon/Renegade πόντοι, με αποτέλεσμα να έχετε από την αρχή της περιπέτειας ακόμη περισσότερες επιλογές. Μία αξιοσημείωτη προσθήκη στο σύστημα των διαλόγων είναι η δυνατότητα άμεσης διακοπής μίας συνομιλίας, το λεγόμενο Interrupt System. Οταν εμφανιστεί μία σχετική ένδειξη στην οθόνη (κόκκινη για Renegade, γαλάζια για Paragon) και πατήσετε το αντίστοιχο πλήκτρο, ο Shepard θα διακόψει τη συνομιλία, με οποιοδήποτε αποτέλεσμα μπορεί να φέρει αυτή η πράξη του. Παραδείγματα τέτοιων κινήσεων είναι να πυροβολήσετε εν ψυχρώ τον συνομιλητή σας (!) ή να αποτρέψετε κάποιον από βέβαιο θάνατο. Μία ενδιαφέρουσα προσθήκη που δίνει ακόμη περισσότερη δυναμική στους διαλόγους.

Αυτό που κλέβει, όμως, την παράσταση, είναι το ετερόκλητο cast των χαρακτήρων που θα αποτελέσουν την ομάδα σας. Χωρίς να αποκαλύψουμε τίποτε γι’ αυτούς, θα συναντήσετε κάποιους παλιούς γνώριμους, κάποιοι θα έρθουν μαζί σας ξανά, κάποιοι όχι, ενώ οι καινούργιοι που θα εισέλθουν στην ομάδα, είναι πολύ ενδιαφέροντες, ο καθένας με τη δική του πικρή ιστορία. Αν μάλιστα διαθέσετε αρκετό χρόνο για να ακούσετε τα προβλήματά τους, τότε πολύ πιθανόν να ζητήσουν τη βοήθειά σας σε κάποια αποστολή. Αν την ολοκληρώσετε επιτυχώς, τότε αποκτούν την ιδιότητα Loyal (σας είναι πιστοί, δηλαδή) και ξεκλειδώνεται μία επιπλέον special power, η οποία είναι μοναδική για κάθε χαρακτήρα. Επίσης, έχετε υπόψη σας ότι κάποιοι χαρακτήρες δεν συμπαθούν κάποιους άλλους (λόγω φυλής, ιδιότητας κ.λπ.), οπότε πολύ πιθανόν κάποια στιγμή να βρεθείτε στη δύσκολη θέση να διαλέξετε «πλευρά».

Βέβαια, όπως και στα περισσότερα παιχνίδια της Bioware, δεν θα μπορούσε να λείπει το ρομάντζο. Μπορείτε να κάνετε σχέση με κάποιον άλλο χαρακτήρα τις ομάδας σας, αν κάνετε τις κατάλληλες επιλογές/συζητήσεις, ορισμένες δε από αυτές θα σας εκπλήξουν! Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο για την ολοκλήρωση της περιπέτειας, αν θέλετε, μπορείτε να μείνετε «μπακούρι» και να αφοσιωθείτε αποκλειστικά στη σωτηρία του Γαλαξία. Κατά πάσα πιθανότητα, όμως, δεν θα αντισταθείτε στον πειρασμό και, αν επιλέξετε αρσενικό χαρακτήρα, γρήγορα θα αντιληφθείτε με ποια θα συνάψετε πιο εύκολα σχέσεις και, κατά τη γνώμη μου, όχι άδικα.

Οσον αφορά στο κομμάτι των αποστολών, το παιχνίδι αφήνει εξίσου θετικές εντυπώσεις. Χωρίζονται σε κύριες και δευτερεύουσες, οι οποίες καταγράφονται αναλυτικά στο χρησιμότατο Journal σας και μπορείτε να τις αναλάβετε με όποια σειρά θέλετε, με εξαίρεση κάποιες key-missions, που είναι απαραίτητο να ολοκληρωθούν προτού προχωρήσει το σενάριο. Γενικά, ο σχεδιασμός της δράσης είναι άρτιος, υπάρχει αρκετή ποικιλία έτσι ώστε να μη βαρεθείτε, απεναντίας θα αγωνιάτε συνεχώς για τη συνέχεια, θα βρείτε έντονη κινητικότητα σε κάθε βήμα σας, καθώς οι περιοχές που επισκέπτεστε είναι γεμάτες με εχθρούς και πολλούς χαρακτήρες να μιλήσετε, ενώ οι χάρτες είναι μεσαίου μεγέθους και δεν επαναλαμβάνονται σχεδόν ποτέ, ακόμη και οι δευτερεύουσες αποστολές έχουν πάψει να είναι κουραστικές και τύπου «καρμπόν», όπως συνέβαινε στον προκάτοχό του. Παράπονο, όμως, έχουμε για το ότι οι χώροι όπου κινείστε είναι γραμμικοί με μηδαμινή προοπτική για εξερεύνηση, με μόνη εξαίρεση μερικές μεγάλες πόλεις που θα επισκεφθείτε. Θα θέλαμε κυρίως στους battlefield χάρτες να υπήρχε περισσότερο «ψωμί» για το παίκτη που έχει διάθεση να ψάξει και να τον ανταμείβει ανάλογα.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
9292
%%
Ανάπτυξη:  Bioware
Έκδοση:  EA
Διάθεση:  EA Hellas
Είδος:  Action
Παίκτες:  1
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Core 2 Dual Core 1.8GHz ή AMD, 1GB RAM, GPU με 256MB RAM ...