Αρχή > PCM Reviews > Action > Mass Effect 2
Γράφει ο Γιώργος Δεμπεγιώτης
Απο το τεύχος 244 του PCMaster

Ενα από τα πιο πολυαναμενόμενα παιχνίδια των τελευταίων ετών για τους λάτρεις του science fiction είναι, χωρίς αμφιβολία, το Mass Effect 2 της Bioware, μίας εταιρείας που εδώ και πολλά χρόνια κυκλοφορεί υψηλού επιπέδου τίτλους, έχοντας αποκτήσει με το σπαθί της μία θέση στο πάνθεον των πραγματικά μεγάλων developers. Ειδικά τα τρία τελευταία χρόνια οι «μετοχές» της έχουν ανέβει πάρα πολύ τόσο με τη δημιουργία του πρώτου Mass Effect, αρχικά στο Xbox 360 (εξαιτίας του οποίου ο γράφων πήγε ένα ωραίο πρωινό και αγόρασε το κουτί της Microsoft) και μετέπειτα στα PCs, όσο και με την πρόσφατη κυκλοφορία του εκπληκτικού Dragon Age και του αναμενόμενου Star Wars: The Old Republic MMO.

          Ενα από τα πιο ξακουστά κατορθώματα της Bioware είναι η ευκολία με την οποία δημιουργεί δικούς της ξεχωριστούς κόσμους, αξιομνημόνευτους χαρακτήρες και πολύπλοκα σενάρια, γεμάτα ίντριγκες και συνωμοσίες που καθηλώνουν τον παίκτη μέχρι να φτάσει στην άκρη του νήματος. Κάποιο πιο κακεντρεχείς ίσως πουν ότι η επιτυχία της Bioware οφείλεται στην «αντιγραφή» ιδεών από ήδη επιτυχημένους κόσμους (Star Wars, D&D), αλλά ο τρόπος που παρουσιάζει τους κόσμους που δημιουργεί, καθώς και η ανάπτυξη των ιστοριών που επιτυγχάνεται μέσω των καλογραμμένων διαλόγων, είναι τόσο αξιοθαύμαστα, που δύσκολα μπορεί κάποιος, εν τέλει, να την κατακρίνει.

          Το sequel του Mass Effect, το οποίο έρχεται δύο χρόνια μετά από την πρώτη του έκδοση, και κυκλοφορεί ταυτόχρονα με την έκδοση για X360, δεν αποτελεί εξαίρεση. Πρόκειται για ένα ακόμη κλασικό Bioware παιχνίδι που ήδη, μετά τους τίτλους τέλος του, μας κάνει να ανυπομονούμε για το κλείσιμο της τριλογίας. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

In A Galaxy Not Too Far Away...

          Η ιστορία διαδραματίζεται αμέσως μετά τα γεγονότα του πρώτου παιχνιδιού. Βρισκόμαστε στο 2183 και μετά την καταστροφή του Sovereign και την αποτυχία του να ξυπνήσει τους Reapers, ο γαλαξίας σιγά-σιγά επανέρχεται στους κανονικούς ρυθμούς του. Παρά την τεράστια νίκη, σύντομα κάποιες φήμες έχουν αρχίσει να ακούγονται ότι ο κίνδυνος από μία επερχόμενη εισβολή των Reapers δεν έχει κοπάσει και ότι ο Sovereign ήταν μόνο η αρχή.

Γι’αυτό το λόγο, το συμβούλιο της Citadel αναθέτει στο αστρόπλοιο «Normandy» και στο διοικητή Shepard να «καθαρίσει» τις εναπομείναντες δυνάμεις των Geth, προκειμένου να καθησυχάσει τα πνεύματα και να αποδείξει ότι οι Reapers θα μείνουν «θαμμένοι» για πολλές χιλιετίες ακόμη. Κατά τη διάρκεια μίας αποστολής, όμως, ξαφνικά ένα άγνωστο τεράστιο mothership εμφανίζεται από το πουθενά και επιτίθεται αμείλικτα στο «Normandy». Το ηρωικό αστρόπλοιο δεν είχε καμία ελπίδα απέναντι στην ξαφνική επίθεση και κατά την προσπάθεια διαφυγής του πληρώματος, ο Shepard δεν καταφέρνει να μπει έγκαιρα σε μία κάψουλα διαφυγής και βρίσκεται στο κενό αβοήθητος, με αποτέλεσμα να πεθάνει.

Δύο χρόνια μετά και αφού το παλιό πλήρωμα του «Normandy» έχει διασκορπιστεί μετά το θάνατο του Shepard, μία ανθρωποκεντρική οργάνωση ονόματι Cerberus (τη θυμάστε;), με αρχηγό το μυστηριώδη Illusive Man, αναλαμβάνει να «αναστήσει» τον Shepard μέσω του Lazarus Project προκειμένου να ηγηθεί της αντίστασης ενάντια μίας νέας απειλής, της φυλής των Collectors, η οποία για κάποιο λόγο έχει μία ιδιαίτερη «συμπάθεια» στην ανθρώπινη φυλή και εξαφανίζει ολόκληρες αποικίες της χωρίς να αφήνει ίχνη. Η «ανάσταση» έγινε επιτυχώς, με ορισμένες ουλές για σουβενίρ, και ο Shepard αναλαμβάνει να σώσει το γαλαξία για μία ακόμη φορά, αφού πρώτα μαζέψει ένα ικανό επιτελείο από συντρόφους που θα είναι σε θέση να τον ακολουθήσουν σ’αυτή την αποστολή αυτοκτονίας.

Δεν θα θέλαμε να αποκαλύψουμε άλλες πληροφορίες για το σενάριο, καθώς σημαντικότατο κομμάτι της εμπειρίας που ονομάζεται Mass Effect 2 είναι να το ζήσετε μόνοι σας και, φυσικά, να διαλέξετε το δρόμο που θα ακολουθήσετε, μέσω των επιλογών σας κατά τη διάρκεια της περιπέτειας, αλλά και να διαπιστώσετε από πρώτο χέρι τις συνέπειες των πράξεών σας από το πρώτο Mass Effect, αρκεί να είχατε κρατήσει από τότε κάποιο save και το κάνετε import. Το σπάνιο αυτό χαρακτηριστικό έχει ενσωματωθεί με ιδιαίτερη επιτυχία στο παιχνίδι, καθώς ανάλογα με το πώς είχατε συμπεριφερθεί στο πρώτο παιχνίδι σε κάποιους χαρακτήρες, ποιους από τους συντρόφους σας είχατε αφήσει ζωντανούς ή ακόμη και με ποιο μέλος είχατε συνάψει σχέσεις, επηρεάζει την εξέλιξη του σεναρίου, κάτι που θα διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι πολύ γρήγορα.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
9292
%%
Ανάπτυξη:  Bioware
Έκδοση:  EA
Διάθεση:  EA Hellas
Είδος:  Action
Παίκτες:  1
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Core 2 Dual Core 1.8GHz ή AMD, 1GB RAM, GPU με 256MB RAM ...