Αρχή > PCM Reviews > Platform > Lego Indiana Jones 2
Γράφει ο Νικόλας Κάκκος
Απο το τεύχος 244 του PCMaster

Οταν πληροφορήθηκα για την κυκλοφορία του Lego Indy 2, αρχικά απόρησα. Οι τρεις πρώτες ταινίες «Indiana Jones» καλύφθηκαν επαρκώς από το αρχικό Lego Indy. Το νέο παιχνίδι τι ακριβώς θα είχε να προσφέρει; Μεταφορά απλώς της τέταρτης ταινίας, που κυκλοφόρησε πρόσφατα; Μην τρελαθούμε… Αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε στα συμπαθητικά LEGO minifigures θα έπρεπε να προσθέσουν και… ρυτίδες, μπας και μοιάσουν λίγο στον «παππού» πλέον Harrison Ford. Και κακά τα ψέματα, δεν νομίζω να πωρώθηκε κανείς τόσο πολύ με την τελευταία ταινία, που να επιθυμεί διακαώς να παίξει τη μεταφορά της (έστω και με τουβλάκια LEGO) στις οθόνες μας… Τελικά, έγινε γνωστό ότι, πέρα από το “Kingdom of the Crystal Skull”, θα εμπεριέχονται και οι τρεις πρώτες ταινίες, ολίγον τι ανορθόδοξα όμως. Και πραγματικά, αφού καλύφθηκαν πλήρως από το πρώτο Lego Indy, τι ακριβώς θα προσέθεταν εδώ; Ελα ντε…

Another Brick In The Wall?

Οι περισσότεροι από εσάς ενδεχομένως να έχετε παίξει κάποιο LEGO video game. Η λογική είναι απλή: Χειριζόμαστε κάποιο minifigure, σπάμε τουβλάκια (μαζεύοντας studs, το «χρήμα» του παιχνιδιού), νικάμε εχθρούς, λύνουμε μερικούς γρίφους και συλλέγουμε ένα κάρο αντικείμενα και μπόνους. Η συγκεκριμένη λογική δεν αλλάζει και εδώ, αλλά υπάρχουν ορισμένες σημαντικές βελτιώσεις στη δομή του παιχνιδιού, που τελικά κατορθώνουν να αλλάξουν άρδην την όλη εμπειρία.

Το παιχνίδι χωρίζεται σε έξι κύρια τμήματα (3 για τις τρεις πρώτες Indy ταινίες και 3 για την τελευταία ταινία). Σε αντίθεση με όλα τα προηγούμενα LEGO games, καθένα από τα έξι αυτά τμήματα έχει το δικό του hub, έναν ανοιχτό κόσμο βασισμένο στο θέμα της εκάστοτε ταινίας. Στα προηγούμενα LEGO games τι γινόταν; Επαιζες τις πίστες κάθε chapter και έπειτα έπρεπε να ξαναπαίξεις τις ίδιες πίστες, με άλλους χαρακτήρες, αρκετές φορές, προκειμένου να ξεκλειδώσεις τα διάφορα μπόνους και «καλούδια», αν μη τι άλλο μία κουραστική διαδικασία.

Εδώ η λογική είναι ελαφρώς τροποποιημένη, ευτυχώς προς το καλύτερο: Κάθε hub αποτελεί έναν κόσμο προς εξερεύνηση. Μέσω της περιπλάνησης βρίσκουμε την «είσοδο» κάθε πίστας (5 ανά chapter) και ολοκληρώνουμε το στόρι. Πέρα, όμως, από αυτό, υπάρχουν αμέτρητοι γρίφοι διάσπαρτοι να λύσουμε, αγώνες να τρέξουμε, γενικά ένα σωρό ενδιαφέρουσες ασχολίες που θα μας ξεκλειδώσουν χαρακτήρες, οχήματα και άλλα δωράκια. Υπάρχουν δε (επιμελώς κρυμμένα) 30 τούβλα (μπλε, πράσινα, κόκκινα, δέκα από το καθένα) που, βρίσκοντάς τα, ξεκλειδώνονται τα «βαρβάτα» μπόνους όπως πολλαπλασιαστές studs, invincibility κ.λπ. Επιπλέον, αφού έχουμε ξεκλειδώσει διαφορετικούς χαρακτήρες (που όλοι σχεδόν έχουν διαφορετικές ικανότητες, π.χ. άλλος έχει φτυάρι για να σκάβει, άλλος έχει bazooka και πάει λέγοντας), μπορούμε να ξαναπαίξουμε τις πίστες ως treasure levels, με σκοπό να βρούμε το χρυσό σεντούκι. Δέκα χρυσά σεντούκια υπάρχουν σε κάθε hub, τα πέντε τα βρίσκουμε ξαναπαίζοντας τις πίστες. Τα άλλα πέντε, όμως, βρίσκονται σε κρυμμένα bonus levels που με διάφορους τρόπους πρέπει να ανακαλύψουμε. Αφού βρούμε όλα τα σεντούκια, αποκαλύπτεται το super bonus level.

Σε γενικές γραμμές, κάθε hub μοιάζει με ένα απλό και ευχάριστο adventure game, με επίλυση γρίφων, εξερεύνηση και διασκέδαση με το κιλό. Πλέον είναι αρκετά εύκολο να πιάσεις το 100% completion κάθε κόσμου, σε αντίθεση με τα παλιότερα LEGO games που απαιτούσαν υπερβολικό χρόνο και κόπο. Τη συγκεκριμένη επιλογή της Traveller’s Tales, developer του παιχνιδιού, ομολογώ ότι τη λάτρεψα. Πέρα από το ότι κάνει πιο σφιχτή τη δομή του παιχνιδιού, αιχμαλωτίζει απόλυτα και το πνεύμα των LEGO, καθώς μας προσφέρει μία ψηφιακή «παιδική χαρά», κάνοντάς μας να νιώσουμε ξανά παιδιά.

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
7373
%%
Ανάπτυξη:  Traveller's Tales
Έκδοση:  LucasArts
Διάθεση:  Dionic
Είδος:  Platform
Παίκτες:  2
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  CPU Intel Pentium 4 στα 1,8GHz ή AMD Athlon XP 2200+, RA...