Γράφει ο Νικόλας Κάκκος
Απο το τεύχος 243 του PCMaster

Πολλές φορές, όταν παρακολουθώ μία ταινία (ως κλασικός καμένος gamer), πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτεται πώς θα μπορούσε να μετατραπεί σε ένα καλό video game. Οταν, λοιπόν, είδα το πρώτο “Saw”, σκέφτηκα πως έχει όλα τα στοιχεία που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη δημιουργία ενός αξιόλογου survival horror game: Ατμόσφαιρα, γρίφοι, αγωνία και -βεβαίως- το πάντα απαραίτητο splatter στοιχείο! Αλλωστε, τα movie tie-ins είναι πια συχνό φαινόμενο στον κόσμο των παιχνιδιών, και ειδικά όταν μιλάμε για blockbuster ταινίες είναι ο κανόνας. Ηταν απορίας άξιο, συνεπώς, πώς τόσα χρόνια, και ύστερα από πολλές ταινίες “Saw” (οσονούπω κυκλοφορεί η έκτη παρακαλώ), δεν είχε εμφανιστεί στα PCs μας κάποιο παιχνίδι βασισμένο στο επιτυχημένο αυτό franchise.

Στην πραγματικότητα, η παραγωγός του τίτλου, Zombie Studios, είχε εδώ και καιρό στα σκαριά το Saw: The Videogame και ορθότατα επέλεξε να κινηθεί στα μονοπάτια του survival horror genre. Επειτα από πολλές τρικυμίες, που κόντεψαν να οδηγήσουν στη ματαίωσή του, η γνωστή μας Konami έσωσε το παιχνίδι και ανέλαβε την έκδοσή του. Ρίσκο, αν μη τι άλλο, καθώς όλοι μας γνωρίζουμε ότι «καλό παιχνίδι βασισμένο σε ταινία» είναι ένα από τα πλέον κλασικά και σύντομα ανέκδοτα του gaming. Καταφέρνει το Saw να αποτελέσει την εξαίρεση στον κανόνα;

“Will you appreciate your life?”

Σεναριακά, το Saw τοποθετείται κάπου ανάμεσα στην πρώτη και στη δεύτερη ταινία της σειράς. Δεν ακολουθεί, λοιπόν, πιστά το σενάριο κάποιας από τις ταινίες “Saw”, αλλά, πατώντας πάνω σε κάποια γνώριμα συστατικά, προσφέρει μία νέα ιστορία, που ενδεχομένως «συμπληρώνει» και κάποια κενά, ενώ εμπλουτίζει το background ορισμένων χαρακτήρων. Σε καμία περίπτωση δεν απαιτεί να έχετε δει κάποιες από τις ταινίες, αλλά προσωπικά θα σας συνιστούσα να δείτε (έστω) την πρώτη, απλώς και μόνο για να εξοικειωθείτε με το background και τη «φιλοσοφία» που διέπει τον αρρωστημένο κόσμο του «κακού» της υπόθεσης, του περιβόητου Jigsaw.

Εμείς χειριζόμαστε τον (γνωστό από το πρώτο “Saw”) Detective Tapp. Ξυπνάμε, αφού ανακτήσουμε τις αισθήσεις μας, σε ένα εγκαταλελειμμένο άσυλο (πολύ της μόδας φέτος τα άσυλα…), δεμένοι σε μία καρέκλα και με ένα… δόκανο για αρκούδες τοποθετημένο στο κεφάλι μας. Προτού προλάβουμε να συνέλθουμε, ανάβει μία τηλεόραση και μας καλωσορίζει ο Jigsaw. Η εμμονή μας να τον συλλάβουμε έχει προκαλέσει ολέθριες συνέπειες στην προσωπική μας ζωή, αλλά πλέον οι ρόλοι έχουν αντιστραφεί. Τώρα είμαστε εμείς οι κυνηγημένοι, τα θύματα, υποχείρια στα διαταραγμένα τερτίπια του πρώην «στόχου» μας.

Ο Jigsaw μάς μετατρέπει σε πιόνι σε ένα από τα (πολλά) «παιχνίδια» του, και εδώ κάπου αρχίζει η περιπέτειά μας. Μέσα από γρίφους, περιπλανήσεις, μάχες, ηθικά (και μη) διλήμματα, θα πρέπει να σώσουμε έξι ανθρώπους που κρατά αιχμάλωτους, οι οποίοι με κάποιον τρόπο συνδέονται μ’ εμάς και το αινιγματικό παρελθόν μας. Μόνο μέσα από τη διαδικασία αυτή θα μπορέσουμε να σωθούμε και εμείς οι ίδιοι.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο Jigsaw έχει ράψει μέσα στο στήθος μας το κλειδί του ασύλου. Ενα κλειδί που το ψάχνουν και άλλα θύματα των «παιχνιδιών» του και θα κάνουν τα πάντα να το αποκτήσουν προκειμένου να ξεφύγουν από την τεχνητή αυτή κόλαση. Προσθέστε και τα «τσιράκια» του Jigsaw που παραμονεύουν στους σκοτεινούς διαδρόμους του ασύλου, και πιστεύω πως καταλαβαίνετε ότι το έργο μας μόνο εύκολο δεν είναι…

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
s
6565
%%
Ανάπτυξη:  Zombie Studios
Έκδοση:  Konami
Διάθεση:  Centric
Είδος:  Action
Παίκτες:  1
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  CPU Intel Pentium 4 στα 2,4GHz ή AMD στα 2GHz, RAM 1G...