Αρχή > PCM Reviews > Action > Painkiller Resurrection
Γράφει ο Μάνος
Απο το τεύχος 243 του PCMaster

To Painkiller το γνωρίσαμε το 2004. Επρόκειτο για δημιουργία της εταιρείας People Can Fly, κυκλοφόρησε από την Dreamcatcher και ήταν καθαρά ένας γνησιότατος απόγονος της σχολής των Doom games: ακατάπαυστη δράση, με χιλιάδες σκοτωμούς αντιπάλων κι ανταλλαγή πυρών δίχως τελειωμό. Στη συνέχεια, κυκλοφόρησε το expansion του παιχνιδιού, ονόματι Battle out of Hell, που προσέφερε 10 νέα επίπεδα και αρκετά αργότερα, το 2007, το Painkiller Overdose. Κι ενώ νομίζαμε ότι δεν θα δούμε άλλο παιχνίδι της οικογένειας, έρχεται με το κλείσιμο της χρονιάς το Painkiller Resurrection. Ηρθε, όμως, για καλό; Δυστυχώς, όχι τόσο...

Σενάριο: όχι για Οσκαρ

Η υπόθεση του Painkiller Resurrection δεν έχει σχέση μ’ αυτές των προηγουμένων παιχνιδιών της σειράς. Εχετε το ρόλο του William “Bill” Sherman, ενός πληρωμένου εκτελεστή, που αναλαμβάνει να... διώχνει από αυτό τον κόσμο τα απανταχού καθάρματα. Ομως, στην τελευταία αποστολή που έχει αναλάβει ο William, τα πράγματα δε πάνε καθόλου καλά, μ’ αποτέλεσμα να σκοτωθεί τόσο ο ίδιος όσο και πολλοί αθώοι περαστικοί. Πλέον, παγιδευμένος ανάμεσα σε κόλαση και παράδεισο, ψάχνει να βρει το δρόμο του, αλλά και τη σωτηρία της ψυχής του.

Από άποψη γραφικής απεικόνισης, το παιχνίδι επιδεικνύει κάποιες βελτιώσεις σε σχέση με τους προκατόχους του, αλλά όχι σημαντικά πράγματα. Υποστηρίζει ανάλυση έως 1.920x1.080, υπάρχουν blurring effects, γίνεται χρήση νέων shaders, έχει βελτιωμένα textures γραφικών, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα θυμίζει πολύ το παιχνίδι του 2004, κάτι όχι ιδιαίτερα τιμητικό. Αλλά αυτό δεν είναι το κυριότερο αρνητικό στοιχείο, καθώς το παιχνίδι παρουσιάζει κάποια σημαντικά προβλήματα. Σημαντικότερο αυτών είναι η ασάφεια που υπάρχει στον περιβάλλοντα χώρο κάθε πίστας, χωρίς ο παίκτης να μπορεί να καταλάβει αν χάνει πέφτοντας κάπου ή όχι. Ακόμη χειρότερα, σ’ ορισμένα σημεία ο ορίζοντας δεν είναι καθαρός, αλλά όσο προχωράμε… σχηματίζονται κτήρια μπροστά μας! Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, υπάρχουν σημεία στα οποία αφενός μπορούμε να βγούμε εκτός ορίων πίστας και να αιωρούμαστε σε κενό, αφετέρου να παγιδευτούμε εκεί και να μην μπορούμε να κουνηθούμε καν! Αναρωτιέμαι τι beta testing έγινε στο παιχνίδι! Για να μην είμαι άδικος, όμως, υπάρχουν και κάποια καλά στοιχεία. Τα επίπεδα του παιχνιδιού έχουν ωραία τοπία, η στοιχειωμένη πόλη της 4ης πίστας είναι πολύ καλοσχεδιασμένη (αν και πάλι θυμίζει το πρώτο Painkiller!) , η χρήση καπνών και ομίχλης είναι αρκετά εύστοχη και, φυσικά, τα bosses του παιχνιδιού είναι τα γνωστά πελώρια τέρατα που γνωρίζουμε από τα Painkiller games.

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
5555
%%
Ανάπτυξη:  JoWood Productions
Έκδοση:  DreamCatcher Interactive
Διάθεση:  Online
Είδος:  Action
Παίκτες:  32
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Λειτουργικό σύστημα Windows 2000/XP/Vista/...