Αρχή > PCM Reviews > Action > Modern Warfare 2
Η Ισχύς Εν Τη Ενώσει

Ομολογώ ότι ποτέ δεν υπήρξα φίλος των multiplayer games, και ειδικά των shooters. Σχεδόν αποκλειστικό κριτήριό μου για την αγορά κάποιου game είναι το single player κομμάτι, το mp το προσπερνώ συνήθως επιδεικτικά. Παράλληλα, όπως ανέφερα και παραπάνω, τόσα και τόσα λέγονται για το mp του MW2 και, άνθρωπος είμαι κι εγώ, είχα γίνει αρκετά δύσπιστος . Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι δεν καιγόμουν να το δοκιμάσω. Τελικά όμως χαίρομαι ιδιαίτερα που το έκανα, έστω και αρχικά για τις ανάγκες του review, αφού πλέον έχω «κολλήσει» και σίγουρα θα συνεχίσω να παίζω για καιρό ακόμα…

 Το on-line κομμάτι του τίτλου, λοιπόν, παίρνει σάρκα και οστά μέσω του IWnet της Infinity Ward. Ξεκινώντας την «καριέρα» μας στο… διαδικτυακό στίβο, πρώτα από όλα καθορίζουμε το προφίλ μας, εν ολίγοις το έμβλημά μας, το call sign μας, ενώ μπορούμε να δημιουργήσουμε και class στα μέτρα μας, εφόσον δεν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο από τα default που προσφέρει το παιχνίδι. Αρχικά παρατηρούμε ότι οι διαθέσιμες επιλογές τόσο στα όπλα όσο και στα game modes είναι λίγες και πρέπει να ανεβούμε level προκειμένου να ξεκλειδώσουμε σταδιακά τα πάντα.

Oπως καταλάβατε, υπάρχει έντονο το RPG στοιχείο, κάτι που προσδίδει ένα επιπλέον ενδιαφέρον, ενώ δίνει και τη δυνατότητα τρομερής παραμετροποίησης. Οσο παίζουμε (και κυρίως ανάλογα με το πώς παίζουμε), παίρνουμε XP, ξεκλειδώνουμε διάφορα καλούδια (από όπλα, attachments, equipment μέχρι νέα emblems και call signs) και, επειδή όλοι μας ακολουθούμε συνήθως διαφορετική προσέγγιση στον τρόπο παιχνιδιού, σπάνια θα δείτε κάποιον με τα ίδια χαρακτηριστικά με εσάς. Αλλος ακολουθεί το στυλ των snipers και κερδίζει τα ανάλογα upgrades, ενώ κάποιος άλλος, για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο όπλο και να έχει ξεκλειδώσει μία ιδιαίτερη διόπτρα. Παράλληλα, κερδίζετε και κάποια perks (όπως γρηγορότερο reloading ή τη δυνατότητα να έχετε δύο attachments σε ένα όπλο). Υπάρχουν ακόμα και kill streak awards, δηλαδή κάποια «δωράκια» που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε (βομβαρδισμός εξ ουρανού, καλή ώρα) όταν επιτυγχάνετε ένα σερί kills μέσα στο παιχνίδι. Πραγματικά, αυτή η ποικιλία και η παραμετροποίηση απογειώνουν το παιχνίδι.

Περνώντας στο «ψητό», το MW2 προσφέρει τεράστια ποικιλία από game modes, αν και βασιλιάς παραμένει το Team Deathmatch. Το matchmaking system δουλεύει πολύ καλά, σπάνια υπάρχει διαφορά δυναμικότητας μεταξύ των ομάδων, ενώ ελάχιστες φορές παρατήρησα κάποιο πρόβλημα στην όλη διαδικασία (κάποια random log-outs). Με μεγάλη χαρά σας ενημερώνω πως δεν συνάντησα πουθενά lag (αν και πολλοί ισχυρίζονται ότι υπάρχει πολύ συχνά), ενώ το 9vs9 λειτουργεί ικανοποιητικά, αν αναλογιστούμε και το γεγονός ότι οι χάρτες δεν είναι και πολύ μεγάλοι. Οι οποίοι χάρτες, να σημειώσουμε, αποτελούν παραδείγματα υποδειγματικού σχεδιασμού.

Αυτό όμως που με εντυπωσίασε, είναι η αψεγάδιαστη αίσθηση ισορροπίας που υπάρχει στο παιχνίδι. Περισσότερο από ποτέ, μετράνε οι προσωπικές ικανότητες του κάθε παίκτη, αυτές είναι που θα οδηγήσουν στην νίκη, μια και κανείς, ανεξαρτήτως εξοπλισμού, δεν βρίσκεται σε ευνοϊκότερη θέση από κάποιον άλλον. Μέχρι και το ευγενέστατο άθλημα του “camping” είναι εξαιρετικά δύσκολο να ασκηθεί, ειδικά με την απουσία lean. Και ακόμα και αν κάποια από τις δύο ομάδες έχει το προβάδισμα, χάρη στα kill streak awards, η κατάσταση μπορεί να αντιστραφεί εν ριπή οφθαλμού.

Σε γενικές γραμμές, συνεπώς, μιλάμε για μία πραγματικά κορυφαία υλοποίηση του multiplayer: Εθιστικό, ισορροπημένο, πλούσιο, χωρίς ιδιαίτερες αδυναμίες. Η IW, ορθώς κατά την γνώμη μου, επέλεξε τελικώς να ακολουθήσει την συγκεκριμένη οδό του IWnet, προκειμένου να προσφέρει μία πιο φιλική και απροβλημάτιστη εμπειρία στον παίκτη, που δεν πρόκειται να αποθαρρύνει και έναν νέο στο είδος να ασχοληθεί με το παιχνίδι. Σίγουρα οι “hardcore” παίκτες θα βγάζουν αφρούς διαβάζοντας της προηγούμενη πρόταση, αλλά η ουσία είναι ότι είδα πολλούς επικριτές του MW2 να παίζουν και να ευχαριστιούνται το παιχνίδι, ενώ νομίζω ότι ο χρόνος θα δικαιώσει απόλυτα την IW. Αυτό που επιζητούσα από το mp, προσωπικά το βρήκα, και αναμφίβολα θα το βρει και η συντριπτική πλειοψηφία των gamers.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
9090
%%
Ανάπτυξη:  Infinity Ward
Έκδοση:  Activision Blizzard
Διάθεση:  Dionic
Είδος:  Action
Παίκτες:  18
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  CPU Intel Pentium 4 στα 3,2GHz ή AMD 64 3200+ ή ανώ...