Αρχή > PCM Reviews > Action > Modern Warfare 2
Γράφει ο Νικόλας Κάκκος
Απο το τεύχος 243 του PCMaster

Πριν από δύο χρόνια, η Infinity Ward, η «μητέρα» της σειράς Call of Duty, βρέθηκε σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι. Εχοντας στο παλμαρέ της το εξαιρετικά επιτυχημένο Call of Duty 2, και μετά από το αδιάφορο CoD3 (το οποίο ανέπτυξε η Treyarch και κυκλοφόρησε μόνο για κονσόλες), αποφάσισε να αφήσει πίσω της το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και να κινηθεί σε πιο… «μοντέρνα» μονοπάτια. Και εγένετο το CoD 4: Modern Warfare. Αρχικά μπορεί να έμοιαζε ρίσκο, όμως το στοίχημα το κέρδισε πανηγυρικά η IW, αλλάζοντας διά παντός το πρόσωπο των FPS. Πρόσφερε ένα ολοκληρωμένο πακέτο, δυνατό (αν και σύντομο) single player campaign, εθιστικό multiplayer, με συνέπεια να πουλήσει εκατομμύρια αντίτυπα και, ακόμα και σήμερα, να αποτελεί μία από τις πρώτες προτιμήσεις όσων παίζουν on-line shooters.

Angry Internet Men

Επιστρέφοντας στο παρόν, ήρθε η ώρα για το επόμενο chapter της σειράς, το Modern Warfare 2. Η λογική λέει ότι ο δρόμος προς την εμπορική καταξίωση του νέου τίτλου είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Αποτελεί τη συνέχεια ενός επιτυχημένου franchise, πόνημα καταξιωμένων developers, και κυκλοφορεί την καλύτερη περίοδο, λίγο πριν από τις εορτές. Ομως τα πράγματα δεν ξεκίνησαν ακριβώς έτσι.

Για εμάς τους PC users, άρχισαν να φαίνονται στον ορίζοντα τα πρώτα μαύρα σύννεφα, αρκετούς μάλιστα μήνες πριν από την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Κατ’ αρχάς, για άγνωστο λόγο, για PC έγινε διαθέσιμη μόνο η απλή έκδοση του MW2, με τις διάφορες (ελκυστικές) συλλεκτικές εκδόσεις να αποτελούν αποκλειστικό προνόμιο των κονσολών. Επειτα, η IW αποφάσισε την κατάργηση των dedicated servers για τα PCs, και το multiplayer κομμάτι του τίτλου θα παιζόταν μονάχα μέσω της υπηρεσίας IWnet της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι ξεχνάμε -μεταξύ άλλων- το custom made περιεχόμενο, όπως χάρτες και mods, και αναπόφευκτα θα αναγκαστούμε να πληρώσουμε μελλοντικά για νέο υλικό, μέσα από DLC. Παράλληλα, μειώθηκε το ανώτατο όριο παικτών (πλέον είναι 9 vs 9), ενώ η IW αποφάσισε να αφαιρέσει τη δυνατότητα lean. Ολα τα παραπάνω οδήγησαν σε κύμα παροξυσμού από αγανακτισμένους PC gamers ανά την υφήλιο, μέσω διάφορων φόρουμ και ιστοσελίδων που δημιουργήθηκαν μονάχα γι’ αυτόν το σκοπό. Απείλησαν δε με μποϊκοτάζ το MW2, με το σκεπτικό ότι η IW «κουτσούρεψε» το mp (το δυνατό σημείο του παιχνιδιού) και, ως εκ τούτου, δεν μπορεί να δικαιολογηθεί η αγορά του τίτλου.

Η αλήθεια, ωστόσο, πού ακριβώς βρίσκεται; Ευσταθούν τα όσα προσάπτονται στο MW2; Μήπως και η αρνητική διαφήμιση αποτελεί… διαφήμιση, αν μη τι άλλο; Καλά όλα αυτά, αλλά η ουσία είναι: Αξίζει ως τίτλος; Αξίζει ως αγορά;

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
9090
%%
Ανάπτυξη:  Infinity Ward
Έκδοση:  Activision Blizzard
Διάθεση:  Dionic
Είδος:  Action
Παίκτες:  18
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  CPU Intel Pentium 4 στα 3,2GHz ή AMD 64 3200+ ή ανώ...