Γράφει ο Πέτρος Κυπραίος
Απο το τεύχος 242 του PCMaster

Οταν ξεκίνησα την πρώτη αποστολή του Section 8, του νέου sci-fi first-person shooter της Timegate, δεν σας κρύβω ότι στο μυαλό μου ήρθε ένα προ τετραετίας ροκ hit των Caesars, το οποίο ανέφερε χαρακτηριστικά στο ρεφρέν του: «Its not the fall that hurts, its when you hit the ground…». Θα μου πείτε τι σχέση μπορεί να έχει το παραπάνω τραγούδι με το Section 8, ένα FPS με space marines, το οποίο επιχειρεί να παντρέψει μία σειρά από ιδέες που στο παρελθόν είχαμε συναντήσει στα Halo, Battlefield και Enemy Territory: Quake Wars; H αλήθεια είναι ότι έχει (και μπόλικη μάλιστα), αφού ο space marine που ελέγχετε, έχει ένα μικρό «κουσούρι»… του αρέσει να πραγματοποιεί ελεύθερη πτώση από τα 15.000 πόδια και να προσγειώνεται κατευθείαν στην καρδιά της μάχης! Για να δούμε εάν το Section 8 θα πέσει ομαλά στους σκληρούς δίσκους μας ή εάν στο τέλος θα γίνουμε όλοι μάρτυρες μίας δυσάρεστης και ανώμαλης προσγείωσης...

Τhey came from the… sky

Το Section 8 είναι ένας τίτλος που σεναριακά δεν εντυπωσιάζει, αφού δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας. Οι παίκτες αναλαμβάνουν το ρόλο ενός στρατιώτη του μέλλοντος που ανήκει στην επίλεκτη ομάδα πεζικού με την κωδική ονομασία Section 8, η οποία καλείται να προστατεύσει τα συμφέροντα της μοναδικής υπερδύναμης, των ΗΠΑ. Οσοι ανήκουν στο συγκεκριμένο ολιγομελές γκρουπ στρατιωτών, θα πρέπει να θεωρούνται είτε πολύ γενναίοι είτε εντελώς παλαβοί, αφού το κύριο χαρακτηριστικό των στρατιωτικών επιχειρήσεων τους είναι ότι μπαίνουν στην ατμόσφαιρα ενός πλανήτη με το μεταγωγικό σκάφος τους και, πραγματοποιώντας ελεύθερη πτώση, προσεδαφίζονται κυριολεκτικά κάτω από την μύτη του εχθρού. Οι άνδρες της Section 8 ταξιδεύουν στους πιο απομακρυσμένους πλανήτες του γαλαξία, με στόχο να αντιμετωπίσουν τα στρατεύματα της Arm, μίας παραστρατιωτικής οργάνωσης που απειλεί την παγκόσμια σταθερότητα…

Αφήνοντας το κλισαρισμένο story στην άκρη, αφού μάλλον δεν θα σας απασχολήσει ιδιαίτερα, μπορούμε να περάσουμε απευθείας στα «ενδότερα» του παιχνιδιού. Το Section 8 συνδυάζει πολλά από τα χαρακτηριστικά που συναντάμε σε άλλα sci-fi FPS (λέγε με Halo, Starship Troopers, Starsiege: Tribes, Quake: Enemy Territory), ενώ παράλληλα δανείζεται και την ιδέα της ελεύθερης πτώσης από το Medal of Honor: Airborne. Συγκεκριμένα, με την έναρξη κάθε αποστολής, ο στρατιώτης σας πραγματοποιεί μία βουτιά στο κενό, προσεγγίζοντας με ιλιγγιώδη ταχύτητα την επιφάνεια του εδάφους. Καθώς εκείνος πέφτει, θα πρέπει να πατήσετε την κατάλληλη στιγμή το brake button (default Ε), έτσι ώστε να προσγειωθεί σε ένα καλύτερο σημείο του χάρτη. Εάν δεν τα καταφέρετε, δεν σημαίνει ότι θα σπάσετε κάποιο παΐδι (αφού η μεταλλική στολή σας είναι τρωτή μόνο στα όπλα των αντιπάλων), απλώς θα ξεκινήσετε την αποστολή σας από μία πιο δυσχερή θέση. Μία εξαιρετική λειτουργία του παιχνιδιού αφορά στη χρήση των jet-packs. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού και κρατώντας πατημένο το space bar, μπορείτε να κάνετε μεγάλα άλματα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το εν λόγω concept ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη, αφού πέραν του ότι σας επιτρέπει να θαυμάσετε τον κόσμο από ψηλά για μερικά δευτερόλεπτα, παράλληλα σας δίνει τη δυνατότητα να αιφνιδιάσετε τον εχθρό και έτσι γρήγορα να βρεθείτε πίσω από την πλάτη του. Παρόλα αυτά, οι βουτιές και τα εντυπωσιακά άλματα δεν αποτελούν τα μοναδικά «εφετζίδικα» κόλπα που μπορείτε να κάνετε στο πεδίο της μάχης! Για παράδειγμα, μπορείτε να καλέσετε κάποιο dropship και να σας φέρει από mini-turrets και βελτιώσεις για την armor σας, μέχρι ολόκληρα Marauder Tanks, τα οποία έχουν τόσο μεγάλη δύναμη πυρός που σμπαραλιάζουν τους αντίπαλους στρατιώτες. Το διαστημικό delivery, βέβαια, δεν έρχεται με το αζημίωτο, καθώς για να αποκτήσετε ορισμένα από τα παραπάνω βοηθήματα θα χρειαστεί πρώτα να καταβάλετε το ανάλογο αντίτιμο σε requisition points, οι οποίοι αποκτώνται σύμφωνα με την πρόοδο που σημειώνετε στη μάχη. Ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις μάς άφησε το ότι ο μεταλλικός στρατιώτης του Section 8 δύναται να εναλλάσσει τον οπλισμό του σε κάποιο από τα supply depots, τα οποία έρχονται ως μάνα εξ ουρανού (κυριολεκτικά)΄, όταν ολοκληρώσετε με επιτυχία κάποιο objective. Τα συγκεκριμένα depots χρησιμεύουν γενικά στον ανεφοδιασμό και στην επισκευή των υποσυστημάτων της στολής του. Επίσης, ως εξαιρετικά χρήσιμη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η ιδέα του σπρινταρίσματος (ενεργοποιείται κρατώντας για κάποια δευτερόλεπτα το shift button), η οποία του παρέχει τη δυνατότητα να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις πολύ γρήγορα.

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
7575
%%
Ανάπτυξη:  TimeGate Studios
Έκδοση:  SouthPeak Interactive
Διάθεση:  Beacon Multimedia
Είδος:  RPG
Παίκτες:  40
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Intel Pentium 4 στα 3GHz, 1GB RAM (XP) 2GB RAM (Vista), ...