Operation Flashpoint: Ποιό είναι το πραγματικό sequel;

Στο κυρίως άρθρο αναφέραμε ότι το ArmA 2 είναι, τρόπον τινά, το sequel του παιχνιδιού Operation Flashpoint. Δικαίως θα μπερδευτήκατε, λοιπόν, αν μπήκατε σε κάποιο gaming site και διαπιστώσατε ότι υπάρχει και Operation Flashpoint 2! Ας βάλουμε μία τάξη, γιατί η ιστορία με τα «επίσημα» sequels θυμίζει πλοκή δακρύβρεχτης λατινοαμερικάνικης σαπουνόπερας. Λοιπόν, ο developer του Operation Flashpoint ήταν η Bohemia Interactive Studios και εκδότης η Codemasters. Κάποια στιγμή αυτοί οι δύο τα «έσπασαν» μεταξύ τους και το « διαζύγιο» δεν ήταν καθόλου φιλικό. Η Bohemia Interactive κράτησε όλο το πραγματικό περιεχόμενο του παιχνιδιού, δηλαδή, τη μηχανή γραφικών και όλα τα παρελκόμενα, ενώ στην Codemasters έμεινε το όνομα Operation Flashpoint. Στο μεσοδιάστημα μεταξύ Operation Flashpoint και Arma2, είχαμε την κυκλοφορία του Arma, το οποίο ήταν κάτι μεταξύ remake του Operation Flashpoint και expansion, καθώς διέθετε επιπλέον στοιχεία σε σχέση με το αρχικό παιχνίδι. Οσον αφορά στο χαρακτηρισμό του «πραγματικού sequel» του Operation Flashpoint, υπήρξε διένεξη μεταξύ των δύο πρώην συνεργατών, όταν η Codemasters αποφάσισε να προχωρήσει στη δημιουργία του Operation Flashpoint: Dragon Rising και να το διαφημίσει ως sequel. Η αντίδραση της Bohemia ήταν άμεση και, με σχετική ανακοίνωση, επιτέθηκε στην Codemasters και διευκρίνισε ότι μόνο το Arma 2 μπορεί να φέρει το σχετικό τίτλο. Τελικά, όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα για εμάς τους gamers. Μακάρι και τα δύο παιχνίδια να είναι καλά, οπότε όλοι θα είναι κερδισμένοι.

Ο...μπαμπούλας του "Hardcore"

Το ArmA 2 ανήκει στη συνομοταξία αυτή των video games που… τρομάζουν μεγάλο μέρος του gaming κοινού. Η ετικέτα του “hardcore” αποθαρρύνει πολλούς επίδοξους παίκτες, που μπορεί να ενδιαφέρονται για ένα παιχνίδι αυτού του είδους, αλλά φοβούνται μήπως αποδειχθεί υπερβολικά πολύπλοκο για τα γούστα τους. Σκοπός μας δεν είναι να πείσουμε τον ευρισκόμενο σε δίλημμα παίκτη να αγοράσει το ArmA 2, γιατί είναι γεγονός ότι το παιχνίδι έχει μεγάλο βαθμό πολυπλοκότητας, σαφώς μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα FPS που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή. Η ενασχόληση με παιχνίδια αυτού του τύπου θέλει αρκετό χρόνο, ώστε ο παίκτης να μπει στο κλίμα, να «χωνέψει» τις γνώσεις που θα αποκτήσει στο training και να τις εφαρμόσει με επιτυχία στην κεντρική campaign ή στο multiplayer. Γνωρίζουμε ότι ο διαθέσιμος ελεύθερος χρόνος είναι περιορισμένους για τους περισσότερους από εμάς και το gaming δρα περισσότερο ως μέσο χαλάρωσης και ξενοιασιάς. Παρόλα αυτά, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η «ανταμοιβή» του παίκτη είναι ανάλογη του κόπου του. Την πρώτη φορά που θα ενορχηστρώσετε μία επίθεση και αυτή θα εκτελεστεί άψογα, χωρίς απώλειες για τη δική σας πλευρά, είναι σίγουρο ότι θα νιώσετε πραγματικά περήφανοι για την πρόοδό σας ως εικονικοί στρατιώτες και θα «κολλήσετε» με το παιχνίδι. Δοκιμάστε το demo του παιχνιδιού και αφιερώστε λίγο χρόνο στην εκμάθησή του. Ισως, τελικά, ανακαλύψετε ότι τα hardcore games δεν είναι τόσο «τρομακτικά» όσο φαντάζουν αρχικά. Αλλωστε, όπως τραγουδούσαν και οι Scorpions, “no pain, no gain”.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
s
8585
%%
Ανάπτυξη:  Bohemia Interactive Studio
Έκδοση:  505 Games
Διάθεση:  Not Available
Είδος:  Shooting
Παίκτες:  Not Available
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Dual Core CPU, Intel P4 στα 3GΗz, Core στα 2GΗz, AMD...