Γράφει ο Χρήστος Κουβόπουλος
Απο το τεύχος 241 του PCMaster

Μην αισθάνεστε άσχημα αν δεν ξέρετε το αρχικό Majesty, ήταν μάλλον μία από τις… λιγότερο ηχηρές κυκλοφορίες του 2000. Προσωπικά έτυχε να ασχοληθώ πολύ μαζί του, καθώς ήταν η χρονιά που είχα γυρίσει από το στρατό και άνεργος και αργόσχολος, αποφασισμένος να σαπίσω, φυτοζωώντας για όσο με έπαιρνε και έλιωνα ό,τι παιχνίδι κυκλοφορούσε. To αρχικό παιχνίδι, λοιπόν, ήταν ένα μάλλον «casual» strategy, ευχάριστο και απλό. Σχεδόν μία δεκαετία μετά, το μήλο δεν έχει πέσει μακριά από τη μηλιά, αφού ουσιαστικά μιλάμε για ένα remake με ελάχιστες διαφορές.

Για να πάρετε μία ιδέα, σκεφτείτε ένα κλασικό RTS σε fantasy setting, το πιο γενικόλογο και στερεότυπο που μπορείτε να φανταστείτε. Η διαφορά στο Majesty 2 είναι ότι δεν μπορείτε να δώσετε εντολές στις μονάδες που φτιάχνετε, αλλά τις αφήνετε να αλληλεπιδράσουν μόνες τους με τα κτήρια, τους εχθρούς, το χάρτη. Το μόνο που μπορείτε να κάνετε, είναι να βάζετε «τυράκια» για να τους δελεάσετε. Και ποιο είναι το «τυράκι» του μέσου adventurer; Πάμε όλοι μαζί: «Χρυσά νομίσματα!»

Ζητούνται adventurers

Θέλετε να σκοτώσετε ένα συγκεκριμένο τέρας; Δεξί κλικ πάνω του κι εμφανίζεται ένα attack flag, με μηδενική ανταμοιβή στην αρχή. Αυξάνετε ανά 100 ή ανά 500 χρυσά νομίσματα, μέχρι να ενδιαφερθεί κάποιος και να τρέξει για να σκοτώσει το τέρας. Τεράστιο τέρας; Βάλε 2.000 για να έρθουν μπόλικοι. Αντίστοιχα, μπορείτε να επιτεθείτε σε φωλιές τεράτων, να προστατεύσετε μονάδες ή κτήρια ή να διώξετε τέρατα. Θέλετε να εξερευνήσετε το χάρτη και να φύγει το fog-of-war; Δεξί κλικ στη μαυρίλα και τσακ, εμφανίζεται ένα flag εξερεύνησης. Βάζεις 200-300 χρυσά ανταμοιβή και συνήθως ένας ranger ή rogue θα τσακιστεί να φτάσει στην περιοχή. Σας επιτίθενται σε κάποιο μακρινό εμπορικό παράρτημα; Δεξί κλικ στο κτήριο για defend, ορίστε μία καλή αμοιβή μέχρι να έρθει κόσμος και παρακολουθήστε το θέαμα. Αν η αμοιβή είναι καλή, οι ήρωες είναι κοντά και όχι ιδιαίτερα ψηλομύτηδες (οι high-level θέλουν και καλύτερες αμοιβές) και σίγουρα ένας ή και περισσότεροι θα ανταποκριθούν. Το αποτέλεσμα είναι ένα strategy που μοιάζει πάρα πολύ με τα δεκάδες fantasy RTS που έχουμε δει τις τελευταίες δεκαετίες, αλλά η αίσθηση θυμίζει κάτι περισσότερο σε god-game, κάτι μεταξύ Populous, Theme Park, Settlers και Zoo Tycoon. Την περισσότερη ώρα χαζεύεις τα ανθρωπάκια και τα περιεργάζεσαι, όπως κάναμε με τα μυρμήγκια μικροί.

Ο Sir Edward the Brave, ένας warrior 12ου level, κάνει βόλτες και ψάχνει για περιπέτεια! Περνάει ξυστά από μία φωλιά λύκων, δεν δίνει σημασία (δεν έχω βάλει αμοιβή πάνω της)… εκείνη τη στιγμή, όμως, από τη φωλιά βγαίνουν δύο λύκοι! Επιτίθεται με μανία, τους σκοτώνει, αλλά αναγκάζεται να πιει 2 potions. Παίρνει κι ένα level. Επιστρέφει στην πόλη, πάει να ψωνίσει… Στο δρόμο, όμως, βρίσκει έναν rogue που τα έχει βρει σκούρα με ένα διαβολάκι που τον κυνηγάει. Ο Edward σταματάει για να βοηθήσει και μαζί νικάνε το κακό πλάσμα. Μαζί θα επιστρέψουν στην πόλη… Περνάνε κοντά από μία σημαία επίθεσης που έχω καρφώσει πάνω σε μία φωλιά ποντικών, αλλά η αμοιβή των 500 gold δεν είναι αρκετή για να προσελκύσει τον Edward. Ο rogue, όμως, που είναι χαμηλότερου level, αλλά και, ως rogue, είναι πιο φιλοχρήματος, τσιμπάει το δόλωμα! Αφήνει το τρέχον task επιστροφής και αναλαμβάνει την αποστολή. Και τώρα αφήνουμε τον έναν κι αρχίζουμε να ακολουθούμε τον άλλον. Μεγάλο μέρος του παιχνιδιού, ειδικά όταν δεν υπάρχει κάποιος φοβερός κίνδυνος, κάθεσαι και χαζεύεις τα μυρμηγκάκια-adventurers.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
7070
%%
Ανάπτυξη:  Not Available
Έκδοση:  Paradox Interactive
Διάθεση:  Beacon Multimedia
Είδος:  Strategy
Παίκτες:  Not Available
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  επεξεργαστής Intel Core 2 Duo E4300 ή AMD Athlo...