Αρχή > PCM Reviews > MMOs > Champions Online
Η μάχη

Ξεκινώντας έχετε δύο μόνο επιθέσεις, οι οποίες επιδεικνύουν τη γενικότερη τεχνοτροπία της μάχης. Η μία είναι η «αυτόματη» autoattack (τη θέτετε ως on/off και κοπανάει τον εχθρό μέχρι να σκοτωθεί), που κάνει λίγη ζημιά, αλλά σας δίνει και ενέργεια. Η δεύτερη είναι η ισχυρή επίθεση που χρησιμοποιεί την ενέργεια που μαζεύει η πρώτη. Οπως ανεβαίνετε levels, ο χαρακτήρας εξελίσσεται: σε ορισμένα levels κερδίζετε νέες δυνάμεις κι επιθέσεις, σε άλλα παίρνετε perks που αυξάνουν τα στατιστικά, σε άλλα αναβαθμίζετε ήδη υπάρχουσες δυνάμεις. Δυστυχώς, το Retcon (η δυνατότητα να επιλέξεις ξανά ικανότητες αν κάνεις λάθος ή αν θέλεις να δοκιμάσεις άλλες) είναι ακόμη τραγικά ακριβό.

Η μάχη είναι πολύ «οργανική»: μπορείτε να κάνετε block με το shift όταν βλέπετε έναν εχθρό να ετοιμάζεται για μεγάλο χτύπημα, ενώ κάποια skills σας επιθέσεις και συμπεριφέρονται διαφορετικά αν πατάτε κανονικά το hotkey, αν το κρατάτε πατημένο πολλή ώρα ή αν κάνετε tap (ή και συνδυασμούς αυτών). Ακόμη κι όταν βρίσκεστε υπό την επήρεια ακινητοποίησης (από πάγους, ιστούς ή και λαβές), πρέπει να κάνετε tap το πλήκτρο Ζ για να ελευθερωθείτε. Μέχρι και φωτεινά power-ups, που αφήνουν οι ηττημένοι εχθροί, σας δίνουν health ή κάποιο προσωρινό buff (όπως τα αντίστοιχα στο CoH/CoV). Χτυπητή προσθήκη είναι η physics engine. Μπορείτε να σηκώσετε αντικείμενα και να τα χρησιμοποιήσετε ως όπλα (ranged ή melee), αναλόγως με τη δύναμη του ήρωά σας, ενώ παρομοίως μπορείτε να διαλύσετε ή να μετακινήσετε βράχους, φράχτες, εμπόδια, αυτοκίνητα και δέντρα.

Σχετικά γρήγορα στο παιχνίδι (μόλις τελειώσετε την πρώτη tutorial ζώνη), θα κερδίσετε το πρώτο swift travel. Εδώ, αρχικά ενθουσιάστηκα. Στο CoH είχες 3-4 επιλογές μόνο: να πετάς, να τηλεμεταφέρεσαι, να τρέχεις σαν κεραυνός. Εδώ γίνεται χαμός: πτήση κανονική, πτήση με πυραυλάκια, πτήση με πάγο όπως ο Iceman ή με φωτιά όπως ο Πυρσός, τηλεμεταφορές, σκάψιμο και υπόγεια μετακίνηση, αιώρηση πάνω σε δίσκο, κρέμασμα από σχοινιά, ακροβατικά, γιγάντια άλματα κι άλλα ευφάνταστα κολπάκια που σας επιτρέπουν να κινείστε γρήγορα. Δυστυχώς μετά από λίγο γίνεται εμφανές ότι μόνο η πτήση και η τηλεμεταφορά είναι αληθινά πρακτικές μορφές κίνησης, ενώ τα άλλα είναι εφετζίδικα, αλλά περιορίζονται αρκετά. Δυστυχώς επικρατεί ακόμη σύγχυση για τα stats, ποια επηρεάζουν τι και πόσο, ενώ το user interface δεν εξηγείται εξαντλητικά- κάποια πράγματα τα βρίσκεις μόνος σου, ψάχνοντας.

Γενικώς, το CO χρειάζεται λίγη εξισορρόπηση: κάποιες ranged επιθέσεις είναι υπερβολικά δυνατές, ενώ οι melee χαρακτήρες δυσκολεύονται στο targeting και το looting είναι δυσλειτουργικό. Kάποια skills σού τρέχουν τα σάλια να τα αγοράσεις, γιατί είναι απίστευτα cool, αλλά είναι άχρηστα κι αντίστροφα, κάποια είσαι αναγκασμένος να αγοράσεις για να επιβιώσεις, θέλοντας και μη. Μέσα στις πρώτες 2-3 εβδομάδες (και μετά από ένα σταθερό, ομολογουμένως, launch), υπήρχαν ακόμη αρκετά bugs και τεχνικά θέματα, αλλά κάθε 2-3 ημέρες έβγαινε κι ένα patch που διόρθωνε την κατάσταση. Ευελπιστώ να γίνει ένα καλό meeting στην Cryptic με μία καλή… ζυγαριά, για να φτάσουν σε ένα βαρβάτο balancing patch που θα βρει τις καλές ισορροπίες. Μέχρι να διαβάσετε το review, μπορεί να έχει γίνει ήδη.

 

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
7474
%%
Ανάπτυξη:  Cryptic Studios
Έκδοση:  Atari
Διάθεση:  Atari Hellas
Είδος:  MMOs
Παίκτες:  Not Available
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  επεξεργαστής 2.5GHz Single Core η 1.8GHz Dual C...