Αρχή > PCM Reviews > MMOs > Champions Online
Γράφει ο Χρήστος Κουβόπουλος
Απο το τεύχος 241 του PCMaster

Μια φορά κι ένα καιρό, η Cryptic (αφού πούλησε τα MMOs με υπερήρωες, City of Heroes/Villains στην NCSoft), ξεκίνησε την ανάπτυξη του Marvel Universe Online για λογαριασμό της Microsoft Game Studios. Στον δρόμο, όμως, κάτι στράβωσε, έτσι το setting άλλαξε, για να χρησιμοποιηθεί o κόσμος του Champions (για λογαριασμό της Atari πια), ένα σύστημα κλασικού pen & paper RPG που βρίσκεται πλέον στην 6th edition του. Στην… αρένα των super-hero MMOs περιμένουμε και το DC Online, ενώ το CoH συνεχίζει να υποστηρίζεται, καθώς μέσα στον Σεπτέμβριο η NCsoft έβγαλε το 16ο μαζικό update (μην ξεχνάτε ότι το παιχνίδι κυκλοφόρησε το 2004). Ποιος θα νικήσει;

Κόσμος και πρώτα βήματα

Αν και υπάρχει κάποιο lore (ευτυχώς έτοιμο από το setting του Champions της Hero Games που ουσιαστικά ξεκίνησε στις αρχές των 80s), ο χαρακτήρας του Champions Online δεν παρουσιάζει κάτι ιδιαίτερο, μάλλον χλιαρό θα τον λέγαμε: μία φουτουριστική υπερ-πόλη, η Millennium, έχει χτιστεί πάνω στα ερείπια του Detroit, που το διέλυσε πριν από 2 δεκαετίες ο τρομερός, υπερ-κακός Dr. Destroyer. Η αρχική περιοχή εξυπηρετεί ως tutorial zone και διεξάγεται σε έναν τομέα της Millennium City που έχει αποκλειστεί λόγω… εξωγήινης εισβολής! Στη συνέχεια θα διαλέξετε μία από δύο ζώνες (παγωμένα ζόμπι στον Καναδά ή ραδιενεργοί μεταλλαγμένοι στην έρημο;), όπου θα ολοκληρωθεί το tutorial και θα ανοίξουν οι κανονικοί, ολοκληρωμένοι χάρτες. Από εκεί και πέρα, ανοίγει κανονικά το παιχνίδι ως ΜΜΟ με νέες περιοχές που δυσκολεύουν, quests να ολοκληρώσετε και mobs να ξεπαστρέψετε, πάντα στο μοτίβο των υπερ-κακών με φαντεζί ονόματα που σχεδιάζουν να καταστρέψουν τον κόσμο (ΤΜ). To στυλ των γραφικών είναι σίγουρα ιδιαίτερο, με έντονες επιρροές της εικαστικής προδιάθεσης ενός κόμιξ. Αν και τεχνικά δεν είναι παραδοσιακά cel-shaded, μοιάζει πάρα πολύ: η ψευδαίσθηση των δύο διαστάσεων, τα χοντρά μαύρα περιγράμματα στα αντικείμενα, η ζωηρή παλέτα, τα απλά textures, τα «μπαλόνια» στους διαλόγους, οι εχθροί, τα κτήρια, οι NPCS… όλα ξεπηδούν από τα καρέ των κόμιξ κάθε εποχής (Bronze, Silver, Gold, Modern). Οι περιοχές, ειδικά τα εσωτερικά κτηρίων, είναι σίγουρα πιο φρέσκες, προσεγμένες και ξεχωριστές από εκείνες του CoH/CoV που είχαν ένα πολύ κλωνοποιημένο look.

Τα διάφορα quests είναι μάλλον αναμενόμενα και συνηθισμένα στο σχεδιασμό τους, αλλά ευχάριστη είναι η παρουσία των open quests, που έγιναν αρκετά διάσημα με το Warhammer Online. Υπάρχουν περιοχές όπου επαναλαμβάνονται σε αιώνιες λούπες κάποιες αποστολές που μπορούν να συμμετέχουν όλοι οι… περαστικοί. Στο τέλος υπολογίζεται η συμμετοχή κάθε παίκτη και δίνονται κάποιες αντίστοιχες ανταμοιβές. Την εμφάνισή τους κάνουν και τα perks που σας ανταμείβουν για κάθε λογής achievement - μη βιαστείτε να πείτε «αντιγραφή», καθώς η Cryptic έφτιαξε πρώτη ένα τόσο ολοκληρωμένο achievement system στο CoH που επιβραβεύει εξερεύνηση, επιτεύγματα και πειραματισμούς στο παιχνίδι. Το interface είναι λειτουργικότατο και σωστό, αλλά έχει τα σκαμπανεβάσματά του. Μερικά πράγματα με ενθουσίασαν (για παράδειγμα, οι περιοχές ενός quest φαίνονται από το mini-map για τους τεμπέληδες ή η σύνδεση του παιχνιδιού με social sites), ενώ άλλα είναι ακόμη σε χαμηλό επίπεδο και τους λείπει λίγο λούστρο (το mail system, το σύστημα αναζήτησης συμπαικτών και οι δημοπρασίες). Τέλος, η ανταπόκριση του interface δεν είναι άψογη, καθώς υπάρχουν σημεία όπου μεσολαβούν μερικά δέκατα του δευτερολέπτου από το πάτημα του πλήκτρου μέχρι την κίνηση. Δεν είναι θέμα lag, είναι θέμα κώδικα, πιστέψτε με.

 

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
7474
%%
Ανάπτυξη:  Cryptic Studios
Έκδοση:  Atari
Διάθεση:  Atari Hellas
Είδος:  MMOs
Παίκτες:  Not Available
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  επεξεργαστής 2.5GHz Single Core η 1.8GHz Dual C...