Αρχή > PCM Reviews > Action > Bionic Commando
Γράφει ο Γιώργος Δεμπεγιώτης
Απο το τεύχος 240 του PCMaster

Η Capcom πρέπει κάτι να έχει πάθει τον τελευταίο καιρό: νοσταλγία, retro διάθεση, (evil mode on) έλλειψη νέων ιδεών (evil mode off), αλλά έχει βαλθεί να γεμίσει τον κόσμο με remakes γνωστών παιχνιδιών της, sequels παλιών franchises και αναβιώσεις ξεχασμένων τίτλων. Ας θυμίσω τα πρόσφατα Street Fighter 2 HD, Street Fighter IV, Bionic Commando Rearmed... μοιάζει σαν να επανέρχονται τα ’80s για την ιαπωνική εταιρεία. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι στιγμής δεν τα πάει καθόλου άσχημα και οι τίτλοι που έχουν κυκλοφορήσει είναι τουλάχιστον αξιόλογοι, οπότε είναι θέμα χρόνου να δούμε πολλές από τις παλιές επιτυχίες της εταιρείας να μεταφέρονται στα σύγχρονα συστήματα.

Κάνοντας την αρχή, λοιπόν, η Capcom, βασιζόμενη στην πολύ καλή δουλειά που παρουσίασε στο περυσινό Bionic Commando Rearmed, αναθέτει στη σουηδική Grin τη δημιουργία του sequel ενός από τους πιο αδικημένους τίτλους της εταιρείας, 22 χρόνια μετά, του Bionic Commando. Βέβαια, το πρόσφατο ιστορικό της Grin δεν είναι ιδιαίτερα κολακευτικό, καθώς στο παλμαρέ της περιλαμβάνονται τίτλοι, όπως το Terminator: Salvation και το Wanted, που γενικά δεν έχουν πάρει τις καλύτερες κριτικές και όχι άδικα. Το Bionic Commando, όμως, είναι το μεγάλο project της εταιρείας οπότε λογικά έχουμε να κάνουμε με έναν αξιοπρεπή τουλάχιστον τίτλο... ή μήπως όχι; Συνεχίστε την ανάγνωση και θα μάθετε.

Μια... Βιονική ιστορία

Το Bionic Commando συνεχίζει την ιστορία από εκεί που σταμάτησε το πρώτο παιχνίδι. Τώρα θα μου πείτε τι σόι ιστορία μπορεί να είχε ένα action παιχνίδι που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στα coin-op μηχανήματα το 1987; Οπως αντιλαμβάνεστε, ο πιο επιεικής χαρακτηρισμός που θα μπορούσε να δοθεί για την ιστορία είναι «υποτυπώδης». Χειριζόσαστε έναν κομάντο που είχε ένα βιονικό χέρι και ως σκοπό είχατε να εισχωρήσετε στη βάση μίας τρομοκρατικής οργάνωσης και να εμποδίσετε την εκτόξευση πυρηνικών πυραύλων ενάντια σε κατοικημένες περιοχές.

Στο sequel της Grin, λοιπόν, ο ίδιος κομάντο, ονόματι Nathan Spencer, βρίσκεται στη φυλακή, 10 χρόνια μετά τα γεγονότα του πρώτου παιχνιδιού, και πλέον οι βιονικοί κομάντο θεωρούνται μιάσματα της κοινωνίας. Ο Spencer είναι καταδικασμένος σε θάνατο για προδοσία, μέχρι τη στιγμή που μία νέα τρομοκρατική οργάνωση, ονόματι BioReign, εκτοξεύει ένα πειραματικό ραδιενεργό όπλο στην πόλη Ascension και την καταστρέφει ολοσχερώς. Η κυβέρνηση πανικόβλητη και ανήμπορη να αντιμετωπίσει τους τρομοκράτες, βάζει νερό στο κρασί της και αποφασίζει να επαναφέρει στην ενεργό δράση τον πιο έμπειρο από τους βιονικούς στρατιώτες, τον Nathan Spencer, για να εντοπίσει τον επικεφαλής των τρομοκρατών και να εμποδίσει τα σχέδια τους.

Ασχετα με το αν με την πρώτη ματιά η ιστορία φαίνεται να υπάρχει απλώς για να... υπάρχει, είναι αξιοσημείωτη η προσπάθεια της εταιρείας να δημιουργήσει ένα ενδιαφέρον σενάριο και αυτό επιτυγχάνεται εν μέρει τόσο με αρκετούς διαλόγους μεταξύ του ήρωα και του καθοδηγητή του. Joseph Gibson (aka Super Joe), τον οποίο ο Spencer θεωρεί υπεύθυνο για την καταδίκη του, όσο και με τα διάφορα logs που θα βρείτε στο δρόμο σας που προωθούν την ιστορία και αναλύουν τι πραγματικά έχει συμβεί. Το κακό είναι ότι δεν καταφέρνει να κρατήσει για πολύ το ενδιαφέρον σας με την φλυαρία του και τα κατεβατά που χρειάζεται να διαβάσετε και γρήγορα θα ξεχάσετε για ποιο λόγο βρίσκεστε εκεί.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
6969
%%
Ανάπτυξη:  GRIN
Έκδοση:  Capcom
Διάθεση:  CD-Media
Είδος:  Action
Παίκτες:  16
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Core 2 Duo E4600/Athlon 64 X2 5200+, 1,5GB RAM, κάρτα ...