Αρχή > PCM Reviews > Simulation > Flyboys Squadron
Γράφει ο Μάρκος Χαττάρι
Απο το τεύχος 212 του PCMaster

Θα έλεγε κανείς ότι το Flyboys δημιουργήθηκε για να ακολουθήσει την (ανύπαρκτη) επιτυχία της ταινίας. Πολύ συχνά αναρωτιέμαι αν οι εταιρείες περιμένουν πραγματικά να σημειώσουν πωλήσεις, κυκλοφορώντας τίτλους τέτοιας ποιότητας.

Το παιχνίδι, όπως και η ταινία της οποίας έχει τα δικαιώματα, διαδραματίζεται κυριολεκτικά πάνω από την Ευρώπη την εποχή του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Ο ρεαλισμός του παιχνιδιού βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, τόσο που θα θέλετε να χρησιμοποιήσετε την αλάνθαστη μέθοδο της κλοτσιάς με τα οποία έβαζαν μπροστά τα δύστροπα αεροπλάνα εκείνη την εποχή. Καλό θα είναι, λοιπόν, να έχετε το tower σας πάνω στο γραφείο και να μη φοράτε τις αρβύλες σας, προσπαθώντας να μπείτε στο κλίμα της εποχής, γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι και ο σκληρός σας έχει saves από πολύ καλύτερα παιχνίδια ανάμεσα στα αρχεία του και δεν φταίει σε τίποτε!

Ισως ακούγομαι υπερβολικά τραγικός, αλλά όταν ένα παιχνίδι βασίζεται σε ταινία, το μεγαλύτερο μέρος αυτών που θα το παίξουν είναι σινεφίλ ή φίλοι των ιστορικών γεγονότων της περιόδου, που θέλουν να έχουν μία πιο άμεση ιδέα των αερομαχιών τότε. Το συγκεκριμένο κοινό δεν έχει τις γνώσεις του Κεσίσογλου, που και σε Jumbo 747 να τον βάλεις, σε πάει βόλτα άνετα. Προς το παρόν, πάντως, συχνάζει σε άλλα Jumbo! ;)

Οταν ο χειρισμός είναι τόσο απαιτητικός, κρίνεται απαραίτητο να υπάρχει ένα αξιοπρεπές tutorial που θα εξοικειώνει τον παίκτη. Αντιθέτως στο Flyboys, η πρώτη από της 12 εκπαιδευτικές αποστολές έχει ενεργοποιημένο τον αυτόματο πιλότο, ενώ στις επόμενες δύο η αλληλεπίδραση είναι πολύ μικρή παρότι καλύπτουν θέματα όπως η απογείωση, η προσγείωση και το βασικό στοιχείο του παιχνιδιού, τα dogfights! Μην περιμένετε, λοιπόν, με το που θα ξεκινήσετε το παιχνίδι να αρχίσετε τις καταρρίψεις, αφού κάτι τέτοιο θα χρειαστεί αρκετή ενασχόληση, ακόμη και για όσους έχουν κάποια εμπειρία στο είδος...

Προς διευκόλυνσή μας, βέβαια, υπάρχει η επιλογή του αυτόματου πιλότου για όλες τις λειτουργίες του μαχητικού μας. Αυτό, βέβαια, μας περιορίζει στο να παρατηρούμε απλώς το παιχνίδι, αλλά έχουμε τα χέρια μας ελεύθερα για να τρώμε ποπ κορν και να πίνουμε το αναψυκτικό μας.

Αυτό ισχύει ειδικά για όσους αρέσκονται στις αερομαχίες και δεν ενδιαφέρονται να ακούνε για περίπου 10 λεπτά το μονότονο βόμβο της μηχανής, χωρίς να αντιμετωπίσουν ούτε έναν αντίπαλο, πετώντας προς τον στόχο της αποστολής. Φανταστείτε ότι αυτό συμβαίνει σε μία από τις σημαντικότερες αποστολές του παιχνιδιού! Στον αντίποδα, οι αποστολές που σας βάζουν κατευθείαν στο ψητό, τελειώνουν αστραπιαία και η σύνδεση μεταξύ τους είναι πολύ επιφανειακή, ειδικά για όσους δεν έχουν δει την ταινία.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
2020
%%
Ανάπτυξη:  iEntertainment
Έκδοση:  JoWood Productions
Διάθεση:  Atari Hellas
Είδος:  Simulation
Παίκτες:  16
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Pentium III 1.0GHz ή ισοδύναμος, 256MB RAM, 64MB ...