Αρχή > PCM Reviews > Rhythm > Guitar Hero 3: Legends of Rock
Γράφει ο
Απο το τεύχος 221 του PCMaster

«Κάλλιο αργά παρά ποτέ» ορίζει ένα σοφό ρητό και πρόκειται για φράση που ταιριάζει – περίπου – γάντι στην περίπτωση του Guitar Hero 3. Επρεπε να περάσουν σχεδόν τρία χρόνια και αρκετοί τίτλοι για να φτάσει επιτέλους ένα από τα μεγαλύτερα φαινόμενα που έχει δει η βιομηχανία των video games τον τελευταίο καιρό και στους οικιακούς υπολογιστές. Για τους λιγοστούς χρήστες των PCs που ζουν σε υπόγειες σπηλιές (του WoW), το Guitar Hero αποτέλεσε μία μικρή επανάσταση το 2005 για τα rhythm/music video games, ένα είδος που άρχισε να παίρνει μεγάλες διαστάσεις στα τέλη της δεκαετίας του 1990, με κυκλοφορίες όπως το Parappa the Rapper και το Frequency για το PlayStation 2 και δημιουργίες των arcades, όπως το BeatMania της Konami. Είναι ένα είδος που προωθεί απλό, εξαιρετικά προσβάσιμο gameplay και στηρίζεται στην απόλαυση της μουσικής και του ρυθμού, πολλές φορές με τη συνοδεία ενός εναλλακτικού control scheme. Τα rhythm games ήταν ήδη δημοφιλή όταν ήρθε στο προσκήνιο το Guitar Hero, ωστόσο, ο τίτλος της Activision/Harmonix άλλαξε τα δεδομένα για το ΠΟΣΟ δημοφιλές μπορεί να είναι ένα μουσικό video game.

To μυστικό της επιτυχίας του; Η απόφαση της Harmonix να εντρυφήσει στην κουλτούρα της ροκ μουσικής και να δημιουργήσει (με τη βοήθεια της Red Octane) ένα ακριβό, αλλά απαραίτητο για τον τίτλο περιφερειακό, μία μεγάλη πλαστική κιθάρα, με την οποία ο χρήστης μπορούσε να παίξει το παιχνίδι. Το gameplay παρέμεινε περίπου το ίδιο σε σχέση με τις προηγούμενες, ιδιαίτερα αξιόλογες κυκλοφορίες της εταιρείας (Amplitude, Frequency): μουσικές νότες έρχονται με ταχύτητα από το πάνω μέρος της οθόνης προς το χρήστη και εκείνος καλείται να πατήσει τα κατάλληλα πλήκτρα τη σωστή χρονική στιγμή. Κάθε σωστό πάτημα κουμπιού προσφέρει πόντους και τη «δημιουργία» μουσικής, κάθε λάθος σταματά τις «αλυσίδες» πόντων και καταστρέφει το ρυθμό και τη μουσική. Αυτό που ήρθε να προσθέσει το Guitar Hero, ήταν η απόλυτη ροκ ατμόσφαιρα, αλλά και το περιφερειακό–μουσικό όργανο στα χέρια του παίκτη, κάτι που προσέφερε μία αίσθηση που μόνο όσοι έχουν ασχοληθεί με το franchise μπορούν να πιστοποιήσουν: με την περιφερειακή κιθάρα στα χέρια νιώθεις πως «παίζεις» πραγματικά μουσική (κάτι που, φυσικά, δεν ισχύει, αν και το gameplay υπόκειται σε μουσικούς κανόνες), μία απαράμιλλη αίσθηση που σπάνια συναντάς σε video game.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
7979
%%
Ανάπτυξη:  Aspyr Media
Έκδοση:  Activision Blizzard
Διάθεση:  Dionic
Είδος:  Rhythm
Παίκτες:  2
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Intel Pentium D (Dual Core) 2.8GHZ ή AMD Athlon 64 3500+ , ...