Αρχή > PCM Reviews > Platform > Puzzle Quest: Galactrix
Πότε ισχύει η σχέση 4>6;

…Γι’ αυτό, λοιπόν, προχωράμε στη δεύτερη αλλαγή στο βασικό κορμό του παιχνιδιού, η οποία είναι σαφώς σημαντικότερη, αφού αφορά στο gameplay του τίτλου και κυρίως στον τρόπο με τον οποίο διεξάγονται οι μάχες, αλλά και όλες οι υπόλοιπες ενέργειές σας στο Galactrix. Οσοι, λοιπόν, είχατε εθιστεί με κάποια από τις διάφορες εκδόσεις του πρώτου παιχνιδιού, θα θυμάστε πως σχεδόν φέρνατε εις πέρας σχεδόν κάθε δραστηριότητά σας με μία παρτίδα μίας πρωτότυπης εκδοχής του πασίγνωστου puzzle, Bejeweled. Στο PQG, λοιπόν, σε μία προσπάθεια να παρουσιάσουν κάτι καινούργιο, οι άνθρωποι της Infinite Interactive αποφάσισαν να βασιστούν στους μηχανισμούς ενός άλλου κλασικού puzzle game, του Hexic του Alexey Pajitnov. Ετσι, το τετράγωνο grid του πρώτου μέρους έχει αντικατασταθεί από ένα εξαγωνικό, με τα πολύχρωμα πλακάκια να έχουν πλέον αντίστοιχο σχήμα.

Ο σκοπός σας, φυσικά, παραμένει να ταιριάξετε τρία ή και παραπάνω ιδίου χρώματος, εναλλάσσοντας τις θέσεις τους, όμως, υπάρχουν ορισμένες αλλαγές, με κυριότερη αυτή της βαρύτητας. Βλέπετε, φίλοι μου, βρισκόμαστε στο Διάστημα, όπου θα ήταν εξίσου φυσιολογικό να… πέσει ο θείος Νεύτωνας πάνω στο μήλο. Ετσι, όταν εξαφανίζονται κάποιες πλάκες, δεν συμπληρώνονται απαραίτητα από αυτές που αιωρούνται ακριβώς από πάνω τους, αλλά από την πλευρά όπου έγινε η κίνηση. Μπορεί αυτό να μοιάζει με ασήμαντη λεπτομέρεια, όμως, πιστέψτε με, αρκεί για να μετατρέψει το Puzzle Quest από ένα παιχνίδι σκέψης και στρατηγικής, σε ένα παιχνίδι η έκβαση του οποίου βασίζεται περισσότερο στην τύχη. Ισως να οφείλεται στο ότι ακόμη και πριν από το πρώτο PQ είχα γράψει αρκετές ώρες... πτήσης στο Bejeweled, αλλά στο CotW ήξερα τι μου γινόταν και κυρίως τι θα γίνει.

Εδώ μάλλον ακόμη δεν έχω συνηθίσει τον τρόπο με τον οποίο συμπληρώνονται οι κενές θέσεις (ειδικά όταν παίζω με αντίπαλο το χρόνο), οπότε δεν μπορώ να δω κινήσεις «σε βάθος χρόνου» και παίζω απλώς αντανακλαστικά, βλέποντας μόνο την κίνηση της στιγμής. Αλλες αλλαγές στο κεντρικό gameplay των μαχών είναι πως πέρα από τα health points, το σκάφος σας (στο PQG οι μάχες υποτίθεται πως διεξάγονται μεταξύ διαστημικών σκαφών) διαθέτει και μία ασπίδα, τους πόντους της οποίας αυξάνετε μέσω των μπλε εξαγώνων. Αυτό αφενός σάς δίνει τη δυνατότητα να αμυνθείτε καλύτερα, αφετέρου αυξάνει ορισμένες φορές κατά πολύ τη διάρκεια μίας μάχης, εκτός, βέβαια, αν συμβεί το αδικαιολόγητα συχνό και εξίσου εκνευριστικό (αν βρίσκεστε στη λάθος πλευρά) φαινόμενο, να τύχει κάποιος από τους δύο αντιπάλους να ολοκληρώσει κάποιο combo από υψηλόβαθμες νάρκες, το αντίστοιχο των νεκροκεφαλών του CotW (εδώ έχουν διαβαθμίσεις 1-3-5-10 πόντων).

Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
7171
%%
Ανάπτυξη:  Infinite Interactive
Έκδοση:  D3 Publishing
Διάθεση:  Online
Είδος:  Platform
Παίκτες:  2
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Operating System: Windows XP SP3, Windows Vista SP1, CPU Pro...