Αρχή > PCM Reviews > Racing > Need For Speed Undercover
Γράφει ο Δημήτρης Σκιάννης
Απο το τεύχος 232 του PCMaster

Αν και αισίως έκλεισα το δεύτερο χρόνο μου ως συντάκτης του περιοδικού, δεν είχα κάνει ποτέ μου review παιχνιδιού...Οταν, λοιπόν, μία μέρα είδα τον αρχισυντάκτη να κρατά επιδεικτικά το νεότερο μέλος της οικογένειας των Need For Speed, κατάλαβα ότι είχε έρθει η μοιραία στιγμή. Φυσικά, ο αγγλοθρεμμένος Κηπουρόπουλος προσπάθησε να μειώσει την αξία αυτού του ευγενούς εγχειρήματος, αλλά απέτυχε οικτρά και γύρισε στα muffins του. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, λοιπόν, καλώς ήλθατε στην...

…Tri-City!

Αυτό είναι το όνομα της πόλης όπου λαμβάνει χώρα η ιστορία του Undercover. Οπως θα παρατηρήσατε ήδη, η EA εγκατέλειψε (ευτυχώς) την προσέγγιση των «νόμιμων, εντός πίστας», αγώνων του Pro Street και επέστρεψε στα παλιά, καλά, underground μονοπάτια. Εν ολίγοις, μπορούμε να πούμε πως το Undercover αποτελεί μία μείξη Undergound και Most Wanted, καθώς υπάρχουν παράνομοι αγώνες, τα όργανα της τάξης αγρυπνούν και όλα συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Το δηλώνω εξαρχής: το story είναι σχεδόν ανύπαρκτο. Ακόμη και οι ταινίες του Γκουσγκούνη είχαν περισσότερο βάθος από τις cutscenes του Undercover. Στην αρχή ξεπροβάλλει μία μεγάλη πόλη μέσα από τη θάλασσα, τρέχετε σαν τρελός για να ξεφύγετε από την αστυνομία και έπειτα βρίσκεστε στο γραφείο ενός ουρανοξύστη με μία ψηλόλιγνη νοστιμούλα σχιστομάτα, η οποία (surprise!) είναι μυστική πράκτορας και εκμεταλλεύεται τις οδηγικές ικανότητές σας, για να διεισδύσει στις συμμορίες της πόλης, προκειμένου να τις εξαρθρώσει. Τι έκαναν αυτές οι συμμορίες, γιατί τους κυνηγά μανιωδώς η πράκτορας και η γενικότερη εξέλιξη της ιστορίας αφήνεται στην φαντασία του παίκτη, καθώς το μόνο πού θα βλέπετε, είναι videos λίγων δευτερολέπτων ανά 10-20 αγώνες, τα οποία με κανέναν τρόπο δεν σας βάζουν στο «πετσί» του ρόλου ούτε, φυσικά, στο νόημα της ιστορίας.

Ως συνήθως, ξεκινάτε με ένα ταπεινό 2WD μοντέλο (εν προκειμένω, το Nissan 200SX) και έπειτα από λίγο καλείστε να επιλέξετε μεταξύ των διαθέσιμων αυτοκινήτων για έναν «πρωτάρη» στην πιάτσα, όπως η αφεντιά σας (πάρτε τη Lotus Elise, θα με ευγνωμονείτε). Η ίδια η Tri-City είναι ένα μία τυπική αμερικανική μεγαλούπολη. Στα υπέρ της συγκαταλέγεται ο σχεδιασμός και τα τοπία: μπορείτε να ξεκινήσετε από το κέντρο πού είναι γεμάτο ουρανοξύστες και να συνεχίσετε παραλιακά, βγαίνοντας στα Highways που θα σας οδηγήσουν στα όμορφα προάστια, ανάμεσα σε βουνά και απότομες χαράδρες με σφιχτό στροφιλίκι (η χαρά του rallyman).

Συνεχίζοντας, θα περάσετε από το μεγάλο λιμάνι της πόλης, όπου θα χαθείτε ανάμεσα στα containers πού περιμένουν να φορτωθούν και πάλι, μέσω της οδού ταχείας κυκλοφορίας και μίας επιβλητικής κρεμαστής γέφυρας, θα καταλήξετε στο κέντρο. Γενικά, παρότι η πόλη είναι πλούσια σε τοποθεσίες, προσεγμένη στη λεπτομέρεια και διαθέσιμη πλήρως από την αρχή του παιχνιδιού, η EA απέτυχε στο να κάνει ελκυστικό το free roaming. Σας ορκίζομαι στα λίγα μαλλιά πού μου απέμειναν, ούτε μία φορά στις 22 ώρες πού κράτησε το παιχνίδι, δεν ένιωσα την ανάγκη να καβαλήσω το τετράτροχο θηριάκι μου και να ξεχυθώ άσκοπα στους δρόμους της Tri-City! Η έλλειψη κρυφών αποστολών και η απουσία random προκλήσεων από άλλους οδηγούς στην πόλη συνέβαλε τα μέγιστα στην αποτυχία του free roaming, που, εν τέλει, αξίζει μόνο για να δοκιμάσετε το όχημά σας μετά από κάποια αλλαγή στα μηχανικά μέρη του.

Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
6464
%%
Ανάπτυξη:  EA
Έκδοση:  EA
Διάθεση:  EA Hellas
Είδος:  Racing
Παίκτες:  8
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Windows XP or Vista with latest service pack, Intel Pentium ...