Γράφει ο Νότης Χαλκίδης
Απο το τεύχος 234 του PCMaster

Μεγαλώνοντας στη δεκαετία του ’80, μία από τις πιο συνήθεις αποκρίσεις στην ερώτηση “τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις;”, ήταν “Αστροναύτης!”. Αν ρωτούσατε τον πιτσιρικά Νοτούλη, όμως, θα σας απαντούσε πως το όνειρό του, είναι να γίνει δημιουργός video games (άντε και μπασκετμπολίστας, αλλά αυτό είναι για άλλο περιοδικό…). Πού να ήξερα ότι, τελικά, είναι πιθανό να τα συνδυάσει κάποιος και τα δύο…

Οπως είχαμε πει τον περασμένο μήνα, για να βρούμε τους πραγματικούς σταρ του χώρου του games development, θα αναγκαστούμε να ανατρέξουμε σε εποχές που αρκούσε ένα άτομο με λίγες προγραμματιστικές και καλλιτεχνικές γνώσεις, αρκετή φαντασία και πολύ μεράκι, για να δημιουργήσει παιχνίδια που θα γίνονταν διάσημα ή ακόμη και ολόκληρα genres. Και όταν αναφέρουμε τον όρο “σταρ”, η πρώτη λέξη που έρχεται στο μυαλό μας, είναι η “εκκεντρικότητα”. Εφτασε, λοιπόν, η ώρα να σας διηγηθούμε την ιστορία ενός από τους πιο εκκεντρικούς δημιουργούς του χώρου. Αφού στο προηγούμενο τεύχος αφηγηθήκαμε ιστορίες για πρίγκιπες, θα παραμείνουμε στη… βασιλική οικογένεια, μιλώντας αυτή τη φορά για έναν… λόρδο!

Γεννημένος την 4η Ιουλίου…

Αν και 100% Αμερικανός, ο Richard Garriott γεννήθηκε στο Κέμπριτζ της Αγγλίας, στις 4 Ιουλίου 1961, αλλά σχεδόν αμέσως μετακόμισε στο Τέξας των ΗΠΑ, όπου μεγάλωσε, έστω και αν ο τόπος γέννησής του θα τον σημάδευε με παράξενο τρόπο στο πέρασμα των χρόνων. Ο πατέρας του, Owen, ήταν διάσημος μηχανικός και όταν ακόμη ο Richard ήταν μωρό, προσλήφθηκε από τη NASA και μερικά χρόνια αργότερα πήρε μέρος σε αποστολές στο Διάστημα!

Ο Richard, όμως, είχε μερικές δουλειές ακόμη να διεκπεραιώσει στη Γη… Η μεγαλύτερη αγάπη του ήταν οι υπολογιστές και τα video games. Ετσι, στα 16 του, οι γονείς του τον έστειλαν σε μία καλοκαιρινή κατασκήνωση για υπολογιστές, στο Πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα. Εκεί, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία μαθητές του κόλλησαν το προσωνυμία “Lord British”, με το οποίο θα έμενε στην ιστορία, δίνοντας αποστολές σε παίκτες, αφού ο επιτηδευμένος τρόπος ομιλίας του και η προφορά του τους ακούγονταν πολύ… βρετανικά (έστω και αν στην πραγματικότητα, δεν ίσχυε αυτό)!

Ως μαθητής ακόμη, ο Garriott έφτιαχνε τα δικά του παιχνίδια, κυρίως με ιστορίες βασισμένες στους κόσμους του Dungeons & Dragons και του Tolkien, τα οποία τα μοίραζε σε φίλους του. Το 1979, ο 18χρονος Richard, ανέπτυξε το 28ο τέτοιο παιχνίδι του, με την κωδική ονομασία DND28b. Αν και προφανώς δεν υπάρχει περίπτωση να το γνωρίζετε με αυτό το όνομα, ίσως ορισμένοι από εσάς να το έχετε ακουστά ως Akalabeth (με το όνομα να προέρχεται από το ομώνυμο κεφάλαιο από το «Silmarillion» του Tolkien), ένα από τα πρώτα και πιο επαναστατικά RPGs όλων των εποχών.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum