Γράφει ο Ανδρέας Παρασκευάς Τσουρινάκης
Απο το τεύχος 236 του PCMaster

Ενα ταξίδι στο χρόνο, στις μνήμες, στη δεκαετία του 1980, στην πραγματικά χρυσή εποχή των adventures. Μέσο μεταφοράς το CEVILLE, ένα καρτουνίστικο-fantasy και χιουμοριστικό adventure. Η γη της Faeryanis κινδυνεύει και κάποιος πρέπει να τη σώσει. Κεντρικός χαρακτήρας; Ενας πάρα πάρα πολύ κακός βασιλιάς, ένας πραγματικός τύραννος. Μόνο που πρέπει να τον συμπαθήσουμε, γιατί αντιμετωπίζει μία απίστευτη απειλή: τον υποτακτικό του Basilius, που μπροστά του ο Ιζνογκούντ είναι μάλλον υπόδειγμα αρετής!

Το παιχνίδι αποτελεί δημιούργημα της Realmforge (πρώην Boxed Dreams) και κυκλοφόρησε από την Kalypso Media, αμφότερες γερμανικές εταιρείες. Η ιδέα του παιχνιδιού δημιουργήθηκε στον Creative Director της εταιρείας, τον Christian Wolfertstetter, το 2006. Η δημιουργία του παιχνιδιού κράτησε συνολικά 13 μήνες. Αρχικά ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στο παιχνίδι έξι άτομα, για να σχηματιστεί λίγο αργότερα μία 13μελής ομάδα, που δούλεψε full time μέχρι την ολοκλήρωση του παιχνιδιού. Την ευρύτερη επεξεργασία της αρχικής ιδέας και το σχεδιασμό των γρίφων επιμελήθηκαν ο Benjamin Rauscher και ο Christian Wolfertstetter. Ο τελευταίος έχει επιμεληθεί επίσης τους διάλογους του παιχνιδιού. Επικεφαλής των γραφικών ήταν ο Joachim Segler, ενώ όλα τα concept arts επιμελήθηκε ο Boris Kiselicki, που έκ των πραγμάτων έκανε εκπληκτική δουλειά. Τέλος, τη SOMA game-engine του παιχνιδιού επιμελήθηκε ο Korbinian Abenthum.

Σε συνέντευξή του στο site Gamers Daily News, o Benjamin Rauscher ανάμεσα στα άλλα μιλάει για τους λόγους της δημιουργίας του παιχνιδιού και συνοπτικά στην ερώτηση: «γιατί διαλέξατε αυτόν τον τύπο του παιχνιδιού;» αναφέρει τα εξής:

1. Στη Γερμανία, τα click & point adventures έχουν ξαναγίνει ιδιαίτερα δημοφιλή τα τρία τελευταία χρόνια.

2. Ολοι τους είναι fans του χιούμορ και του gameplay των παλιών, κλασσικών παιχνιδιών της Lucasart.

3. Πιστεύουν πως δεν υπάρχει καμία άλλη κατηγορία παιχνιδιών στην οποία το σενάριο, οι διάλογοι και το χιούμορ να παίζουν τόσο σπουδαίο ρόλο όσο στα click ‘n’ point adventures. Συγκρίνοντας ένα RPG με ένα καλό adventure, είναι περίπου σαν να συγκρίνεις μία καθημερινή τηλεοπτική σαπουνόπερα με ένα επεισόδιο των Simpsons. Για το πρώτο έχουμε πάρα πολλές ώρες gameplay, αλλά από την πλευρά της εξέλιξης της ιστορίας στην πραγματικότητα συμβαίνουν ελάχιστα πράγματα, ενώ για το δεύτερο έχουμε μία σειρά αστείων και ευθυμίας, «συμπιεσμένων» μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

4. Τελευταίο, αλλά όχι με την έννοια της σημαντικότητας, σε γενικές γραμμές ένα click ‘n’ point adventure είναι ένα εξαιρετικά καλό project για να ξεκινήσει ένας δημιουργός. Χρειάζεσαι πολύ λιγότερο χρόνο για να το ολοκληρώσεις από το μηδέν σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο είδος, ενώ δεν απαιτεί υποχρεωτικά «πανάκριβες» render engines, μια και οι επιδόσεις σε αυτά δεν είναι τόσο σημαντικές, ενώ ταυτόχρονα κερδίζεις πολύτιμες εμπειρίες όσον αφορά στη συνολική δημιουργική διαδικασία.

Ομολογώ πως είναι από τις πιο μεστές και περιεκτικές σκέψεις που έχω διαβάσει όλα αυτά τα χρόνια γύρω από τα συγκεκριμένα θέματα.

Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
8585
%%
Ανάπτυξη:  Realmforge Studios
Έκδοση:  Kalypso Media
Διάθεση:  Beacon Multimedia
Είδος:  Arcade/Adventure
Παίκτες:  1
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Pentium 4 στα 2,4GHz / αντίστοιχο Athlon, 1GB R...