Γράφει ο
Απο το τεύχος 224 του PCMaster

Από τη φύση του, το Audiosurf είναι τίτλος που κάποιος φανατικός gamer δεν μπορεί να μην αγαπήσει ή τουλάχιστον να μην εκτιμήσει. Το αποκύημα μίας βιομηχανίας που έχει αναγάγει τους πρώιμους πειραματισμούς μερικών σχεδιαστών τα περασμένα χρόνια σε ένα ολοκαίνουργιο και πολύ προσοδοφόρο κομμάτι της αγοράς (βλέπε Music Box: The Videogame), το παιχνίδι αποτελεί δημιούργημα ενός μόνο ανθρώπου, του Dylan Fitterer, ο οποίος ανέλαβε να παράγει video game από ένα αναμενόμενο μεν concept, «ποτίζοντάς» το, ωστόσο, με γνήσιο μεράκι και ευρηματικότητα. Οπως και να ’χει, αν αγαπάτε τα βιντεοπαιχνίδια (που κομματάκι δύσκολο να μην ισχύει κάτι τέτοιο, αν διαβάζετε αυτό εδώ το περιοδικό - εξαιρείται το φαν κλαμπ του γράφοντος) και αν σας αρέσει να ακούτε μουσική, εδώ θα διαβάσετε γιατί το Audiosurf μπορεί να γίνει το πιο εύκολο… δεκάευρο που θα ξοδέψετε στη ζωή σας.

Από την όψη του και μόνο, μπορεί κάποιος να φανταστεί το Audiosurf ως το γόνο ενός ζευγαρώματος μεταξύ του Wipeout και του Guitar Hero. Ο χρήστης χειρίζεται ένα διαστημόπλοιο που «τρέχει» σε μία φουτουριστική διαδρομή, «πηγμένη» στα φώτα νέον και στους ψυχεδελικούς χρωματισμούς, ενώ διάφορα χρωματιστά κουτάκια κατευθύνονται με ταχύτητα προς την οθόνη, προτρέποντάς τον να ακολουθήσει την πορεία τους, για να κυνηγήσει ένα μεγαλύτερο σκορ. Οι παραπάνω συσχετισμοί, εντέλει, αποδεικνύονται λάθος: το Audiosurf δεν είναι σε καμιά περίπτωση ένα racing game, ενώ η δράση του παιχνιδιού μικρή σχέση έχει με το επιτυχημένο μουσικό franchise της Activision. Αντίθετα με τις προαναφερθείσες εικασίες, θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί πως η πιο κοντινή συγγένεια του παιχνιδιού συναντάται σε ένα πολύ παλιό puzzle της Atari, το Klax. Το gameplay του τίτλου έχει, λοιπόν, ως εξής: ο χρήστης συλλέγει ακουμπώντας τα χρωματιστά κουτάκια που έρχονται προς την οθόνη, σε ειδικά πλαίσια που βρίσκονται στις τρεις λωρίδες του δρόμου που διαθέτει κάθε πίστα. Μόλις μαζευτούν τρία κουτάκια ίδιου χρώματος το ένα πίσω από το άλλο, αρχίζουν να λάμπουν και ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να συλλέξει και άλλα για να πολλαπλασιάσει το σκορ του, προσέχοντας, ωστόσο, πάντα τις αντιστοιχίες των χρωμάτων, αλλά και το να μη γεμίσουν οι θέσεις που έχουν οι μπάρες, κάτι που θα επιφέρει μία ποινή στο σκορ, αντί για το επιθυμητό μπόνους.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
8888
%%
Ανάπτυξη:  Dylan Fitterer
Έκδοση:  Valve
Διάθεση:  Online
Είδος:  Rhythm
Παίκτες:  2
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Microsoft Windows® XP/Vista, 512MB RAM, Video Card 32 MB, D...