Αρχή > PCM Reviews > MMOs > Guild Wars: Eye of the North
Γράφει ο Γιάννης Μοσχονάς
Απο το τεύχος 216 του PCMaster

Η παραγωγικότητα των ανθρώπων της ArenaNet είναι ανάλογη της ποιότητας των δημιουργημάτων τους. Η τρομερή θυγατρική της NCSoft, την οποία ίδρυσαν πρώην μέλη της Blizzard που είχαν παίξει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία αριστουργημάτων όπως τα Warcraft και Diablo, ξεκίνησε το 2005 την πιο πρωτότυπη και άκρως εντυπωσιακή σειρά MMORPGs, τα Guild Wars. Η επιτυχία του πρώτου της τίτλου, Guild Wars: Prophecies, οδήγησε στην ταχύτατη παραγωγή δύο επικών stand–alone κεφαλαίων (Factions και Nightfall) που αποκάλυπταν διαφορετικά τμήματα του Ascalon, του φανταστικού κόσμου του game, επεκτείνοντας ταυτόχρονα το εντυπωσιακό gameplay της σειράς. Το Guild Wars franchise απέκτησε φανατικούς οπαδούς, πρωτοπορώντας σε πολλά σημεία. Η έλλειψη μηνιαίας συνδρομής, παρά τα υψηλότατα production values, ο τεμαχισμός της δράσης αποκλειστικά σε instances και η προσθήκη στην ομάδα μας NPC ηρώων, στοιχεία που σου δίνουν την εντύπωση ότι παίζεις single player παιχνίδι, το άθλιο level cap που οδηγεί σε skill-based gameplay είναι οι βασικότεροι λόγοι που τράβηξαν τόσους gamers στην αγκαλιά των Guild Wars μέχρι σήμερα.

Το Guild Wars: Eye of the North σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα στην αδιάκοπη ανάπτυξη και βελτίωση της σειράς, καθώς πρόκειται για το πρώτο expansion στον κόσμο του Guild Wars. Αυτό σημαίνει πως για να παίξετε με το Eye of the North, πρέπει να είστε κάτοχος κάποιας από τις τρεις προηγηθείσες campaigns. Σημαίνει επίσης ότι το περιεχόμενο του Eye of the North είναι μόνο για high–level χαρακτήρες, δηλαδή για ήρωες 20ου επιπέδου που είναι και το level cap της σειράς, το πιο μελανό σημείο της. Το Eye of the North δεν βελτιώνει, δυστυχώς, τη συγκεκριμένη αναπηρία - κατ’ εμέ - του franchise, προσφέρει όμως τόνους απολαυστικού περιεχομένου, όπως θα ανακαλύψουμε μαζί στη συνέχεια.

Το Eye of the North συνεχίζει την παράδοση των Guild Wars, που προσφέρουν πάντα ένα σφιχτοδεμένο και άκρως εθιστικό σενάριο ως "βάση" της περιπέτειας. Βίαιοι σεισμοί συνταράζουν και προκαλούν εκτεταμένες καταστροφές στις τρεις ηπείρους του game - Tyria, Cantha, Elona – όταν μία αρχαία σατανική φυλή, οι Destroyers, αποφασίζουν να διώξουν τους Asura – μία από τις 3 καινούργιες φυλές που εμφανίζονται στο Eye of the North - από το υπέδαφος. Οι Asura ανασυντάσσονται στην Tarnished Coast και αρχίζουν να σχεδιάζουν την αντεπίθεσή τους, κατασκευάζοντας πανίσχυρες πολεμικές μηχανές, γνωστότερες και ως golems. Στα υπόλοιπα μέρη της Tyria, οι στρατιές του Ascalon συνεχίζουν τον πόλεμό τους με τους Charr, έναν πόλεμο που πρωτοσυναντήσαμε στην campaign του Prophecies, όπου οι Charr ήταν ο βασικός εχθρός. Σύντομα, οι Dwarves μπαίνουν στην κατακλυσμιαία διαμάχη με τους Destroyers, που τους θεωρούν προαιώνιους εχθρούς τους, σύμφωνα με τις διδαχές του ιερού τους βιβλίου, του Tome of Rubicon. Στο γενικευμένο πόλεμο που ξεκινά, εισερχόμαστε εμείς και αρχίζουμε την εφόρμησή μας στο, ξεκοιλιασμένο από τους σεισμούς, έδαφος της Tyria όπου άνοιξαν πύλες για μία αλυσίδα από τεράστια υπόγεια τούνελ. Τα εν λόγω τούνελ, που είναι 18 στον αριθμό, αποτελούν το φιλέτο της νέας μας περιπέτειας, καθώς εκεί θα συναντήσουμε και θα συνεργαστούμε με τους νέους NPCs, θα γνωρίσουμε τις νέες φυλές και θα αντιμετωπίσουμε καινούργιους εχθρούς και τρομερούς bosses.

Το Eye of the North διαδραματίζεται σε 4 μεγάλες περιοχές που καλύπτουν τον original χάρτη του Prophecies, καθώς και σε αρκετές ανεξερεύνητες περιοχές του Βορρά. Είναι χωρισμένο σε 3 Acts και μας οδηγεί από τις περιοχές των Charr και των Norn στο Βορρά, μέχρι τα σπιτικά των Asuras στη Δύση, περιοχές που απαιτούν αρκετές ώρες εξερεύνησης για να τις καλύψουμε. Αν προσθέσουμε και τα υπόγεια dungeons, μιλάμε για 30 με 40 ώρες παιχνιδιού το λιγότερο. Σίγουρα αυτός ο χρόνος δεν μπορεί να συγκριθεί με αντίστοιχα MMORPGs, είναι όμως αρκούντως χορταστικός για ένα expansion.

Επειδή είναι χωρισμένο ουσιαστικά στις τρεις περιοχές των Charr, των Norn και των Asura, το Eye of the North αφήνει τον παίκτη να αποφασίσει ελεύθερα ποιο μέρος θα εξερευνήσει και ποιο quest θα ακολουθήσει. Για παράδειγμα, αν θέλετε να ολοκληρώσετε μια αποστολή στη γη των Charr και μετά θελήσετε να πάτε στην περιοχή των Asuras για εξερεύνηση, μπορείτε να το κάνετε. Τα 18 dungeons του game, που αποτελούν και τη ραχοκοκκαλιά του, εφόσον εκεί βρίσκονται οι Destroyers, δεν έχουν γραμμική διάταξη, είναι πολυεπίπεδα και είναι τόσο "απλωμένα", που μπορείτε άνετα να αλλάζετε πορεία όποτε σας… καπνίσει, εξερευνώντας διαφορετικό τμήμα τους κάθε φορά. Φυσικά, για να φτάσετε στον boss που σας περιμένει με ανοιχτές αγκάλες στο τέλος κάθε dungeon, πρέπει να βρείτε συγκεκριμένα κλειδιά που προσφέρουν πρόσβαση στα πιο προχωρημένα μέρη, άρα, αναπόφευκτα, θα οργώσετε κάθε σπιθαμή τους.

Share
Εικόνες
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
8888
%%
Ανάπτυξη:  ArenaNet
Έκδοση:  NC Soft
Διάθεση:  Beacon Multimedia
Είδος:  MMOs
Παίκτες:  1000
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  Windows XP/2000/ME/98/Vista, Intel Pentium III 1 GHz or equi...